Yaz coşkumuz tavan, içimiz kıpır kıpır! Deniz, güneş, kum üçlüsünün tadını sonuna kadar çıkarırken s
Saç Bakım Saçlarını Yazın Yıpratıcı Etkilerine Karşı Dayanıklı Hale Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey (Sayfa 2) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1421 Saçlarını Yazın Yıpratıcı Etkilerine Karşı Dayanıklı Hale Getirmek İçin Yapabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
QRGASM Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl saçların yumşak olması önemli, o el öyle arasında kayacak saçların 0 0 Yorumla
game34 Takip Et Xper 7 Yaş: 40 +1 yıl saçlar ne kadar önemliyse şampuanda o kadar önemlidir 0 0 Yorumla
elasu345 Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Elidorun dolgun bukleler serisini kullanın kıvırcıklar 0 0 Yorumla
tugbaax Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl doğru şampuan ve saç bakım kremini seçerek bu yazın en güzel saçlarına kavuşmak djsnsb 0 0 Yorumla
Miss_Green Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Bitkisel yağlar kullanıyorum bunun için. Örneğin; hindistan cevizi yağı, çam terebentin yağı vs. 0 0 Yorumla
Nefes26 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Bu sıcaklarda calıstıgım için saclarıma bakım yapmıyorum tatıle gidenler düşünsün 0 0 Yorumla
murtykhan Takip Et Xper 2 Yaş: 43 +1 yıl Saçlarımı jiletle kazıdım. Saç derime bakım yapıyorum. 0 0 Yorumla
kaktüslüçorap Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl İhtiyacım yok sanırım saçlarımı seviyorum varsın yıpransınlar 0 0 Yorumla
missgonca Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Cidden en önemlisi şampuan ve saç kremi yoksa saç çok yıpranıyor 😍 0 0 Yorumla
boyswillbeboys Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kendi haline bırakıyorum gayet sağlıklı görünüyo fmhxmg 0 0 Yorumla
fatmanurravcı Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bemiks , Bepanthen, evigen ampulleri şampuana karıştırıyorum gayet memnunum 0 0 Yorumla
yamurisik Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Yağ kullanıyorum ve soğuk suyla yıkıyorum hem serinde oluyor 0 0 Yorumla
TutkununKırmızıTonu Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Kendi bakım listem var zaten, onun dışında pek bir şey kullanmıyorum, yine de teşekkürler :) 0 0 Yorumla
XindeedgamenX3 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Soğuk suyla duş aldığımda saçım daha çok sertleşiyor 0 0 Yorumla
1gokyuzu1 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Fon ve masa saci inanilmaz yıpratıyor saclarimin sagligi icin kesinlikle elidor 0 0 Yorumla
benlaz Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Zeytinyağlı sabun... kokusu yok ama kesinlikle saca ve cilde faydası çok 0 0 Yorumla
hurtstill Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl hindistan cevizi yağı öneririm saç uzatmak için de kullanabilirsiniz 0 0 Yorumla
by_simit Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Onu bunu bilmem de Ankara hareketlerine dikkat etsin 0 0 Yorumla
mefrel Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl nerde benim elidorum saçımın sürekli nemli ve yumuşak kalmasını sağlıyo :) 0 0 Yorumla
İzmircentlmeni28 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl bence 6 nolu gif çünkü kullanılan şampuanın etkisi çok büyük 0 0 Yorumla
Sniper02 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Saçlarıma nadiren fön çekiyorum zaten saçlarım dalgalı dagılmadıgı sürece oldukça havalı duruyor 😎 0 0 Yorumla
rubakka Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Sıcak her zaman kötü değil ki, önemli olan saçı nemsiz kalmaktan kurtarmaktır. 0 0 Yorumla
Vaha_yılmaz Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl En önemlisini atlamışlar vurdur 3 numaraya derdin kalmasın bacım 😂 0 0 Yorumla
Frozeneroux Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl abi alıyorsun fön makinesini katıyorsun cebine fişide hooop kuma denizde saçını kurut 0 0 Yorumla
Addamm Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Gerçekten işe yarıyorsa neden milletin saçı başı bu kadar kötü 0 0 Yorumla
birsessiztavsan Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl resimdeki kizi selena gomez sandim hic elidor denemedim ama bir deneyip gorelim bakalim 0 0 Yorumla
gold_face Takip Et Yoda Yaş: 47 +1 yıl Belki kimse ciddiye almiyacak fakat saçlara en yararlı olan şey sabundur. . 0 0 Yorumla
Baharçetin Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Deniz ya da havuz suyuna maruz bırakmadıkça sorun kalmaz 0 0 Yorumla
emrederedevil Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl bayanlar bu konuda şanslı tüm değerlendirmeler araştırmalar genelde bayanlara yönelik yapılıyor. 0 0 Yorumla
Heyyeter Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Yazın deniz ve havuzdan sonra hemen duş alıyorum 😂😂 0 0 Yorumla
Vildan1903 Takip Et Guru Yaş: 44 +1 yıl Elimden geldiğince organik ürünler ve duş öncesi maske 👍 0 0 Yorumla
Sexy-electiricity Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Kesinlikle sıcak su ve aşırı güneş. Direk saçı kurutup kökten götürüyor. 0 0 Yorumla
nazzan54 Takip Et Xper 5 Yaş: 57 +1 yıl ben saçlarımı kendim boyuyorum çokda güzel oluyor valla 0 0 Yorumla
Fatoş90 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Ben duştan sonra uçlarına Hindistan cevizi yağı uyguluyorum 0 0 Yorumla
AdanaLiii_ks Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Duş sonrası saçlarıma argan yağı kullanıyorum başka da birşey yapmıyorum 0 0 Yorumla
1KediGördümSanki Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Bir kadın için saçlar çok önemlidir. Dikkat etmeliyiz :) 0 0 Yorumla
izabellaa1 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Her yıkamadan sonra panten argan yağı baya etkili oluyor saçlar üzerinde 0 0 Yorumla
SansSeninleOlsun Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Güneşten koru, düzenli tara, saç derisine uygun doğal bitkisel şampuan kullan 0 0 Yorumla
Tolgailkg Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Ya da denizden çıktıktan sonra yıkanmak hemen Hama güzel yontem 0 0 Yorumla
Perist Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Şapkasız dışarı çıkmıyoruz. Şapkayı çok seviyoruz :) 0 0 Yorumla
animecikız_ Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl Föne veda edemiyorum maalesef çünkü saçlarım kopuk ve fön çekmezsem acayip bir şeye dönüşüyor 0 0 Yorumla
Alaraguzelkalp Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Arap sabunuyla yıkamak ve limon suyuyla şekillendirmek önemli bir konu 0 0 Yorumla
EemeraldD Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Saclarimi makinalardan uzak tutuyorum bakim yaglarimi eksik etmiyorum 0 0 Yorumla
Ranzi Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Bende elidorun besleyicili şampuanından kullanıyorum... 0 0 Yorumla
ÇaKiAhmet Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Doğru şampuan kullandığın müddetçe saćlarinda hiçbir sıkıntı olmaz 😉 0 0 Yorumla
Lovegood Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Hepsine katılıyorum çok doğru saçlarımızı yıpratan o kadar çok neden var ki İyi ki varsın Elidor✌🎈 0 0 Yorumla
AylakAdam_Ankara Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Her şey kadınlar için güzel bir paylaşım olmuş emeğiniz için çok teşekkür ediyorum 0 0 Yorumla
ceydatasdemir34 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl tesekkurler. soguk dus gercekten daha iyi geliyor saclara 0 0 Yorumla
valetohanim Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Soğuk duş gerçekten çok harika bisey hem saçlara hemde bacaklarda damarlar varsa onlar için çok iyi 0 0 Yorumla
ZehraYakut Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Soğuk duşun canlandırıcı etkisini bedeninde ve saçlarında derinlemesine hissedebilirsin.soğuk duş çok iyi gerçekten 1 0 Yorumla
Jiggly_puff__ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Saç bakım maskesi ve yağ kullanıyorum. Bunu yaptığımdan beri saçlarım daha güzel. 0 0 Yorumla
Footlovermann Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Çok şükür dökülme açılma olmadı şapka cok takınca zaten dökülme oluyor saçlar nefes almayınca 0 0 Yorumla
cankızsevda Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl şapka kullanmaya özen gösteriyorum. doğal saç modelleri tercihim oluyor fönmüş maşaymış uzak duruyorum. saç tellerim ince hemen yıpranıyor. 0 0 Yorumla
ChaPuler Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl O güneş kaşıntısı çok sıkıntı ya, denizden soğutur insanı 😐 0 0 Yorumla
bahardan Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Saçımı çok önemsiyorum. Isıdan güneşten boyadan herşeyden korurum. 0 0 Yorumla
_sensizlik Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Hicbirşey yapmaya gerek yok.. akışına bırakmak en güzeli hiç uğraşamam dert diye.. 0 0 Yorumla
Alanss Takip Et Xper 6 Yaş: 52 +1 yıl Yaz aylarinda zarali isinlarda etkilerden kendimizi korumaliyiz 0 5 Yorumla the_vampire_diaries +1 yıl Gerçekten mi gghzh Yorumla Alanss +1 yıl @the_vampire_diaries evet o harfler nedir acaba hadi ben eksik yazdim siz neyazdinizki Yorumla the_vampire_diaries +1 yıl Randm attm bdhdgdhdhsh Yorumla 2 yorumu gör Alanss +1 yıl @the_vampire_diaries iyiye yordum harsey gonlunce guzel duslerin gercek. olsun... Yorumla the_vampire_diaries +1 yıl Teşekkürler Yorumla
azizuss Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Argan yağı kullanıyorum saçlarım için gayet iyi doğal hemde 0 0 Yorumla
asinayiz Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Elidor Turuncu serisi favorim tüm ürünlerini kullanıyorum. 0 0 Yorumla
busee74 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Kaliteli yağlar ile yıkayın ve duş sonrası bakım ürünleri kullanın 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
383Cevap
saçların yumşak olması önemli, o el öyle arasında kayacak saçların
saçlar ne kadar önemliyse şampuanda o kadar önemlidir
Elidorun dolgun bukleler serisini kullanın kıvırcıklar
doğru şampuan ve saç bakım kremini seçerek bu yazın en güzel saçlarına kavuşmak djsnsb
Bitkisel yağlar kullanıyorum bunun için. Örneğin; hindistan cevizi yağı, çam terebentin yağı vs.
Bu sıcaklarda calıstıgım için saclarıma bakım yapmıyorum tatıle gidenler düşünsün
Saçlarımı jiletle kazıdım. Saç derime bakım yapıyorum.
İhtiyacım yok sanırım saçlarımı seviyorum varsın yıpransınlar
Cidden en önemlisi şampuan ve saç kremi yoksa saç çok yıpranıyor 😍
Kendi haline bırakıyorum gayet sağlıklı görünüyo fmhxmg
Bemiks , Bepanthen, evigen ampulleri şampuana karıştırıyorum gayet memnunum
Yağ kullanıyorum ve soğuk suyla yıkıyorum hem serinde oluyor
Kendi bakım listem var zaten, onun dışında pek bir şey kullanmıyorum, yine de teşekkürler :)
Soğuk suyla duş aldığımda saçım daha çok sertleşiyor
Fon ve masa saci inanilmaz yıpratıyor saclarimin sagligi icin kesinlikle elidor
Zeytinyağlı sabun... kokusu yok ama kesinlikle saca ve cilde faydası çok
hindistan cevizi yağı öneririm saç uzatmak için de kullanabilirsiniz
Onu bunu bilmem de Ankara hareketlerine dikkat etsin
nerde benim elidorum saçımın sürekli nemli ve yumuşak kalmasını sağlıyo :)
bence 6 nolu gif çünkü kullanılan şampuanın etkisi çok büyük
Saçlarıma nadiren fön çekiyorum zaten saçlarım dalgalı dagılmadıgı sürece oldukça havalı duruyor 😎
Sıcak her zaman kötü değil ki, önemli olan saçı nemsiz kalmaktan kurtarmaktır.
En önemlisini atlamışlar vurdur 3 numaraya derdin kalmasın bacım 😂
abi alıyorsun fön makinesini katıyorsun cebine fişide hooop kuma denizde saçını kurut
Gerçekten işe yarıyorsa neden milletin saçı başı bu kadar kötü
resimdeki kizi selena gomez sandim hic elidor denemedim ama bir deneyip gorelim bakalim
Belki kimse ciddiye almiyacak fakat saçlara en yararlı olan şey sabundur. .
Deniz ya da havuz suyuna maruz bırakmadıkça sorun kalmaz
bayanlar bu konuda şanslı tüm değerlendirmeler araştırmalar genelde bayanlara yönelik yapılıyor.
Yazın deniz ve havuzdan sonra hemen duş alıyorum 😂😂
Elimden geldiğince organik ürünler ve duş öncesi maske 👍
Kesinlikle sıcak su ve aşırı güneş. Direk saçı kurutup kökten götürüyor.
ben saçlarımı kendim boyuyorum çokda güzel oluyor valla
Ben duştan sonra uçlarına Hindistan cevizi yağı uyguluyorum
Duş sonrası saçlarıma argan yağı kullanıyorum başka da birşey yapmıyorum
Bir kadın için saçlar çok önemlidir. Dikkat etmeliyiz :)
Her yıkamadan sonra panten argan yağı baya etkili oluyor saçlar üzerinde
Güneşten koru, düzenli tara, saç derisine uygun doğal bitkisel şampuan kullan
Ya da denizden çıktıktan sonra yıkanmak hemen Hama güzel yontem
Şapkasız dışarı çıkmıyoruz. Şapkayı çok seviyoruz :)
Föne veda edemiyorum maalesef çünkü saçlarım kopuk ve fön çekmezsem acayip bir şeye dönüşüyor
Arap sabunuyla yıkamak ve limon suyuyla şekillendirmek önemli bir konu
Saclarimi makinalardan uzak tutuyorum bakim yaglarimi eksik etmiyorum
Bende elidorun besleyicili şampuanından kullanıyorum...
Doğru şampuan kullandığın müddetçe saćlarinda hiçbir sıkıntı olmaz 😉
Hepsine katılıyorum çok doğru saçlarımızı yıpratan o kadar çok neden var ki İyi ki varsın Elidor✌🎈
Her şey kadınlar için güzel bir paylaşım olmuş emeğiniz için çok teşekkür ediyorum
tesekkurler. soguk dus gercekten daha iyi geliyor saclara
Soğuk duş gerçekten çok harika bisey hem saçlara hemde bacaklarda damarlar varsa onlar için çok iyi
Soğuk duşun canlandırıcı etkisini bedeninde ve saçlarında derinlemesine hissedebilirsin.
soğuk duş çok iyi gerçekten
Saç bakım maskesi ve yağ kullanıyorum. Bunu yaptığımdan beri saçlarım daha güzel.
Çok şükür dökülme açılma olmadı şapka cok takınca zaten dökülme oluyor saçlar nefes almayınca
şapka kullanmaya özen gösteriyorum. doğal saç modelleri tercihim oluyor fönmüş maşaymış uzak duruyorum. saç tellerim ince hemen yıpranıyor.
O güneş kaşıntısı çok sıkıntı ya, denizden soğutur insanı 😐
Saçımı çok önemsiyorum. Isıdan güneşten boyadan herşeyden korurum.
Hicbirşey yapmaya gerek yok.. akışına bırakmak en güzeli hiç uğraşamam dert diye..
Yaz aylarinda zarali isinlarda etkilerden kendimizi korumaliyiz
Gerçekten mi gghzh
@the_vampire_diaries evet o harfler nedir acaba hadi ben eksik yazdim siz neyazdinizki
Randm attm bdhdgdhdhsh
@the_vampire_diaries iyiye yordum harsey gonlunce guzel duslerin gercek. olsun...
Teşekkürler
Argan yağı kullanıyorum saçlarım için gayet iyi doğal hemde
Elidor Turuncu serisi favorim tüm ürünlerini kullanıyorum.
Kaliteli yağlar ile yıkayın ve duş sonrası bakım ürünleri kullanın