Beyler benim kafa hep cinselliğe gidiyo napiyim yav. Bence önce bu işi halletmek lazım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ben sınava son gün çalışıp kendini yormayanlardandım uykumu da alıyordum saçımı da yapıyordum okul dönemlerim de hep çok şanslı oldum. Ürünü bazen kullanıyorum memnunum.
Ders çalışırken çok rahat oluyorum sabahlara kadar çalıştığım pek olmuyor önemli olan sabaha kadar çalışmak değil düzenli çalışmaktır. o zaman bütün bunlara ihtiyacınız kalmaz. Ama öğrenci milletiyiz son güne sıkıştırmayı severiz 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
757Cevap
ilk 2 şık harici diğerlerini yaparak sınava çalışılamaz.. böyle güçlü olunmaz benceee
Çalışırken birşeyler yemek olayına kesinlikle katılıyorum...
ders çalıştıktan sonra saçlarım acayip yağlanıyo bilimsel bir açıklaması var mı acaba? :)
Black rifle coffee, black rifle coffee, black rifle coffee...
Sınav döneminde ben kendimize tanıyamıyorum fisiisiw
Beyler benim kafa hep cinselliğe gidiyo napiyim yav. Bence önce bu işi halletmek lazım
Ben sınava son gün çalışıp kendini yormayanlardandım uykumu da alıyordum saçımı da yapıyordum okul dönemlerim de hep çok şanslı oldum. Ürünü bazen kullanıyorum memnunum.
Sınav haftası hayat kurtaracak tek şey sınav haftasından önce çıkarılan notlar. Çıkardıysak tabi😭
Kuru sampuan hıc kullanmadım gercekten yagı alıp temızlıyor mu?
Güzel bir çalışma olmuş tskrler bende kullanıyorum ve memnunum
Kuru şampuanları çok denedim ve beyaz etkisini en az yapan bu oldu. Sınav zamanpari kahvesiz yaşayamayan ve kapatıcısız yok olan biriyim
Bone saçlarımı cok sıkıyor nefessiz kalıyor eve kız arkadaşlarım gelecekse açık bırakıyorum bu spreyler ise yarıyor 💫💫
Saclarim 1 gunde yağlanıyor ve bazen cidden duş alacak vaktim olmuyor, kurtarici bende memnunum
Pasaklı kızlar için bile ürünler var. Zaman çok gelişmiş gerçekten
Universite sinavina hazırlanan biri olarak almayi dusundum
Hiç denemedim ama deneyeceğim bu kuru şampuan ı :))
Keyifli bir geleceğin sıkı uğraşlar istediğini düşünmek beni adapte edebiliyor. Ekstra bir şey yapmama gerek kalmıyor.
Göz altı kapatıcı sınav döneminde batman gibi bir kahramandır
Aslında muazzam bir şey ama kullanamıyorum illa saçım suyun içine girmek zorunda gibi geliyor...
Uykusuz gecelerin altında çok farklı şeyler vardır belki 😂😂😂
Bir erkek olarak ben de kullanıyorum ve çok memnunum.
Sınav dönemi yıkama zorunluluğu olmayan saçlar mı? Alırım bir dal
hayat kurtarıcı şey insanın kendini mutlu etmesi ve her daim azimli olması yeterli :D
Sorun bunlar degil ki , sorun ders calismak off off 😒😫😫
bizim zamanımızda da bu kuru şampuanlar olsaydı ya. topuz yapar giderdik hep sınava. ellerine sağlık
sadece kızlar sınav zamanı stres oluyor yoruluyor sanırım :D
Hiç denemedim ama güzel bişey gibi görürsem alırım. 😊😊
O dönemleri geçtik çok şükür ama fark etmez hayatın her anında stres oluyorsunuz zaten
Dersler bir zamanlardı ve daha agır ama çalışıyorduk işde😊
Sınav dönemleri hiç bir zaman hırpalamadı beni açıkçası :D
Topuz saç yapın kızlar saçlarınızi.
Çok çekici oluyorsunuz 😉
sınav zamanı tipimiz kayıktı genelde uykusuz gözler eşofman takımı altı yenmiş kalemler falan falan vizeler finaller bütler ıyy kurtuldum allahtan :)
Kullanıyorum ve memnunum.
Iki numara.. Sert bir kahve.. Icmedim ama deneyecegim :)
valal sıcak bı dus ıyı gelır bunlara gerek yok teşekkür :D
Anne kahvaltısı diyor. Gurbette okuduk. Yaptığımız kahvaltı sayili :D
benden geçti sınav falan, sadece yaratıcının sınavı kaldı birtek, ondada ne olur bilmem
Dus almak 10 dakika arkadaslar ne gerek var böyle seylere
Siz kızlar ineksiniz zaten biz e göre hiçbirşey yok :(
İnsan saçlarını yıkamaya nasıl vakit bulamaz anlamıyorum.
Sinavdan sampuana nasil bagladiniz valla helal olsun 😀
Yemek yedikten sonra hemen derse oturmayın reflü, gastrik gibi sorunlara yol açıyor
Uykusuz gecelerin ardından en iyisi göz altı kapatıcıları
Sınav dönemim başladığında bunları dikkate alacağım, teşekkürler.
Sonunu düşünen kahraman olamaz diyorum ve sorun kalmıyor.
Derse hazır olmak. Gerisi hikaye eğer o sınav hakkında herşeyi biliyorsan açta gitsen yapar çıkarsın ama bişey bilmiyorsan doping de yapsalar boş
3 ve 5. Sınav i Simav yapan universitedir
Var mı üniversite gibi hem cosup hem son hafta sınava çalışma heyecanı. Bence kalsan da guzel
Saçlarımı 1 hafta yikamadigimi biliyorum ben sınav haftası ama şimdi diyorumki bu ürün keşke bir 3 sene önce elime geçseydi😊
Benimde saçlarım uzun biraz , kimya işiyle uğraşıyorum çok yıpranıyor kesmek istemiyorum
Elidor kullanıyorum yenileri deneyecegim bitince :)
Ders dersde dinlenirse sınav kaygısı olmaz aslında.
Valla kısacası ders çalışırkwn ben ben olmaktan çıkıyorum resmen bir duş iyi geliyor ve tabikide elidor tercih ediyorum
Ah şu sınavlar ! Ama kuru şampuanları tercih etmiyorum kesinlikle her zaman yıkanırım en rahatı
Gerek kalmıyor, düzenli çalışınca sınav dönemi insana koymuyor rutin işleri aksamıyor. Yinede zor durumlarda kolaylık sağlayan şeyler 💁
Sınava çok farklı hazırlanırım anlatmak ta çok zor basit olamam şu an
Tabi ki kadınların yorumları daha belirleyici olacaktır ama hiç sorunum olmadı bu tarz :)
Başarılı bir bence olmuş.
Bunlar verimli ders çalışma da yardımcı olur.
Sınav stresinde artmayan Kepeksiz saçlar diliyorum:)
Müzik dinlemek stresi azaltir sakiz cignemek odaklanmayi arttırır
Ders çalışırken çok rahat oluyorum sabahlara kadar çalıştığım pek olmuyor önemli olan sabaha kadar çalışmak değil düzenli çalışmaktır. o zaman bütün bunlara ihtiyacınız kalmaz. Ama öğrenci milletiyiz son güne sıkıştırmayı severiz 😂