Hayatımızı bir süre rehin alarak, sabahlara kadar ders çalışıp tüm günü koşuşturarak geçirdiğimiz sı
Saç Bakım Sınav Dönemlerinde Güçlü Kalmamızı Sağlayan 6 Hayat Kurtarıcı Şey (Sayfa 2) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 177 Sınav Dönemlerinde Güçlü Kalmamızı Sağlayan 6 Hayat Kurtarıcı Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 24 kişi beğendi
Gamze715 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Şimdi de bunlar çıktı kızlar artk 1 ay yıkanmazlar herhalde 1 0 Yorumla
cerenslog Takip Et Xper 4 Yaş: 47 +1 yıl bizim sınav zamanlarımızda kuru şampuan yoktu, olsaydı da sulu şampuana değişmezdim. Su zihni açar:) 1 0 Yorumla
Raggnar Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Bosverin okumayinHerkes okursa diger isleri kim yapacak ara elemanda lazim piyasaya😂😂 1 0 Yorumla
rabiahanım Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl kalorisiz atıştırmalık var mı ya bizemi kalorilisi denk geliyo yoksa hep :D 1 0 Yorumla
Veysel1976m Takip Et Xper 5 Yaş: 50 +1 yıl bayanlar için bunları katılıyorum ellerinize saglık 1 0 Yorumla
minedemrr Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Bende uzun zamandır istiyordum. Şimdi gidip alıcam ☺️💜 1 0 Yorumla
ciceksevenkiz01 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl sacimin tamamen bir ev topuzuydu :D karmakarisik bazende kalemlerle tutusturuyordum bol bolda meyve yerdim su icerdim kahve icerdim :D 0 0 Yorumla
LeyylaMcnn Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Çikolatasız sınava giremezdim. Kafam çalışmıyor ve de yemezsem çikolata düşünüyordum 😆 1 0 Yorumla
bay_ozel Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Sınav dönemlerinde işinizi kolaylaştıracak iki şey:1- Anne tarafından okunmuş küp şeker2- ElidorBu arada yeşil kutulu Elidor çok iyi. 1 0 Yorumla
srenayss Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Telefondan uzak durun telefondan uzak durmak demek stresten ve dikkat dagiticiliktan uzak durmaktir 1 1 Yorumla srenayss +1 yıl @sevdalısınındelisin evet ettim Yorumla
RynezTR Takip Et Bilge Yaş: 26 +1 yıl Hayatın en önemli mutluluk anlarından birisi anne kahvaltısı olmalı. :) 0 0 Yorumla
Keno007 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Son güne kadar çalışmayıp son gün sabah 5 e kadar çalışıp 2 saat uykuyla sınava gitmek ☺️ 0 0 Yorumla
çileklilinkx Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Banyo yapmaya vakit bulamiyorum kuru sampuanlari denemek istiyorum ama cesaret edemiyorum 0 0 Yorumla
AliSahin1 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl En mantıklısı düzenli çalışmak o zaman kafalar rahat sınava gideriz beyin bedava nede olsa :D 0 0 Yorumla
ryze123 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Sınav döneminde beni hayata bağlayan tek bir şey, çalıştığım yerden çıkması :D 0 0 Yorumla
beyazbeta Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl bir dönem kullandığım ve çok işime yarayan bir ürün tekrar almam gerektiğini hatırladım 0 0 Yorumla
eneskaan09 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Stres yapmadan heyecan yapmadan uglulamak sakın ve soğuk kanlı olmayı çalşmak ilk önce 0 0 Yorumla
Sevda234654 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Kullanıyorum memnunum ama bence yaglandirmayi onlemiyor sadece kabartmak için ıyi 0 0 Yorumla
AnneninKayıpTerliği Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl çalıştıysan güçlüsündür arkadaş.+olarak aksamdan elidor kullandıysan güçlüsündür bol bol sürün :D 0 0 Yorumla
kader356 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Ben pek stres yapmazdım ne bilim stres olan insanlara da şaşırdım. 0 0 Yorumla
Bsrufk Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Ders calismak icin kalemle toplanan sac ve gozluk olmazsa olmazim 😎 0 0 Yorumla
manyaQs Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl sabaha kadar çalışmıyor, dersten kalıyorum pişman değilim, önemli olan sağlıksa gerisi teferruattır 0 0 Yorumla
Musya Takip Et Yoda Yaş: 48 +1 yıl o an bir an önce sınav olsa da kurtulsak modunda olduğum için pek bunlar kurtaramaz beni :D 0 0 Yorumla
_BESTMAN_ Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Güçlü karakter, sabır ve dua yoksa zor ayakta kalıp o stresle başa çıkmak 0 0 Yorumla
Glowster Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Gerçektende bazı zamanlarda hayat kurtarıcı olabiliyor :D 0 0 Yorumla
Yyssns Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Günlük dozumu kuru şampuandan aliyorum eksik hissediyorum baya aliskanlik edindim ben bunu 0 0 Yorumla
Yerdengogekadan Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Hayat kurtardigi dogrudur. Arkadaşlar kendinizi bu kadar yıpratmayın sınav dediğiniz nedir ki... 0 0 Yorumla
ssmnryldzz Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl sınav topuzu sınav günü eşofman kombinim ve bir kapatıcıyla süper bir bütünüz biz 0 0 Yorumla
İsisHator Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl 1 yıldır kullanıyorum. Çok memnunum. Yumuşacık oluyor saclarim. Hemde dalgalı oluyorm 0 0 Yorumla
Rumuzaşk Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Fazla ders çalışmakta strese sokar insanı Herşeyin bir usulü vardır 0 0 Yorumla
entelman Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Gereksiz stres yapmayın, onun yerine oturun ders çalışın :D 0 0 Yorumla
Delici012 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl 7. Annenizin ve babanızın hayatlarının ne kadar zor olduğunu görüp daha iyisine tabi olma hissiyatı 0 0 Yorumla
Halukdegeç Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Kuru şampuan ne ya kulağa kirli kalıyor gibi geliyor 😂 0 0 Yorumla
Üzülmeseks Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Çok kullandım sonda biraz tuhaf oldum değiştirdim erkek için yapılmaları lazım. 0 0 Yorumla
Balkanlı1995 Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Çok şükür öğrencilik yaşamadım en son ehliyet sınavına girmiştim oda bildiğim şeyler şükür... 0 0 Yorumla
Büsra3452 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Sınav donemi stres i atmanin en temel yolu sanki umursamamakta saklı 0 0 Yorumla
tipsizminkurucusu Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Hepsi bir yana ılık duş candır , inanılmaz dinçlik katar aklınızda bulunsun 0 0 Yorumla
Ruhunpenceresinden Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Bu evden bir an önce gidip istediğim şekilde yaşamak ve hedefledigim yeri kazanma inancı 0 0 Yorumla
Barisg16 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl ders çalışırken kendimi camdan atıcakmış gibi oluyorumm 0 0 Yorumla
Sakarcocuk Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Sınavd döneminde güçlü kalmayı elidor'a bağlamanız.. 0 0 Yorumla
AşıkVeErgen Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Benimki aşk, Başarılı olmayı istememin sebebi sevdiğim insana layık olmak. 0 0 Yorumla
Ɓaşbelası Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Zamanında sınav dönemi benim en stresli dönemlerimdi. Saçım ayrı dağılırdı başım ağrı dağılırdı. 0 0 Yorumla
Kelebek20042017 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl kuru sampuan zararliymis diye duydum ama cok pratik bence 0 0 Yorumla
Beşiktaşsiyahbeyaz Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Kullanmaya başlicam süper böyle birşeye ihtiyacım vardı.:) 0 0 Yorumla
asiensch Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Sınav sonrası yapılacak kutlamaya gün sayarak baş edebiliyorum 😅 0 0 Yorumla
Merve41MERVE Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Sınavlar bittikten sonra tatile çıkacak olmanın verdiği azimle çalışmak :) 0 0 Yorumla
erkek45454 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Benim gibi uzun sacli erkeklerinde ihtiysci var bunlara 0 0 Yorumla
мѕєℓмαη Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Saçım yok ki kullanmayım 2 numara saçım. Yikamam 2 dk sürmüyor zaten.😆😂 0 0 Yorumla
siteninattsi Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Ben bu yaşıma kadar hep dalin kullandım hâla da kullanıyorum gayet tatliş 🙄 0 0 Yorumla
DonukPrenses Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Kürü şampuan bana mantıklı bir urun giv8 gelmiyor hiç kullanmadım kullanacagimida düşünmüyorum. 0 0 Yorumla
emrayr Takip Et Xper 7 Yaş: 39 +1 yıl way be deneyesim geldi herşey kadınlara sanki bu dünyada 0 0 Yorumla
bahardan Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl ders sınav gününe bırakılmaz. daha önce çalışılır ki saç yıkamaya vaktin olsun. 0 0 Yorumla
kıvırcıkmadam Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Çok güzel hayat kurtarıcı kuru şampuan evet ama çok kepek yapıyor onada bir çözüm bulunsa keşke... 0 0 Yorumla
sintineman Takip Et Xper 6 Yaş: 47 +1 yıl senelerdir hiç şaşmadan kullandıgım tek şampuan elidor 0 0 Yorumla
neeeeemişş Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Kullanacak kadar saçım yok, bile bile 0 numar ayapıyorum memnunun😎 0 0 Yorumla
jelibonhastası Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Bu yuzden sacimi kazitmaya karar vermistim. yikamasi kurutmasi sekil vermesi ayri dert. 0 0 Yorumla
7kişiliklihürmüz Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Sac yıkamaya vakit bulamayan insanlari samimi bulmuyorum. Ha cok cabuk yaglananlri anlarim. O ayri 0 0 Yorumla
RuzgarAnt Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Kuru şampuan mı olur ya? Nasıl yani kuru? Yıkamaya yaramıyorsa ne işe yarıyor? 0 0 Yorumla
GamsızBaykuş-_- Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Kullanmıyorum harika bayılmıyorum. Bu ürünü mutlaka denemelisiniz. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
757Cevap
Şimdi de bunlar çıktı kızlar artk 1 ay yıkanmazlar herhalde
bizim sınav zamanlarımızda kuru şampuan yoktu, olsaydı da sulu şampuana değişmezdim. Su zihni açar:)
Bosverin okumayin
Herkes okursa diger isleri kim yapacak ara elemanda lazim piyasaya😂😂
kalorisiz atıştırmalık var mı ya bizemi kalorilisi denk geliyo yoksa hep :D
bayanlar için bunları katılıyorum ellerinize saglık
Bende uzun zamandır istiyordum. Şimdi gidip alıcam ☺️💜
sacimin tamamen bir ev topuzuydu :D karmakarisik bazende kalemlerle tutusturuyordum bol bolda meyve yerdim su icerdim kahve icerdim :D
Çikolatasız sınava giremezdim. Kafam çalışmıyor ve de yemezsem çikolata düşünüyordum 😆
Sınav dönemlerinde işinizi kolaylaştıracak iki şey:
1- Anne tarafından okunmuş küp şeker
2- Elidor
Bu arada yeşil kutulu Elidor çok iyi.
Telefondan uzak durun telefondan uzak durmak demek stresten ve dikkat dagiticiliktan uzak durmaktir
@sevdalısınındelisin evet ettim
Hayatın en önemli mutluluk anlarından birisi anne kahvaltısı olmalı. :)
Son güne kadar çalışmayıp son gün sabah 5 e kadar çalışıp 2 saat uykuyla sınava gitmek ☺️
Banyo yapmaya vakit bulamiyorum kuru sampuanlari denemek istiyorum ama cesaret edemiyorum
En mantıklısı düzenli çalışmak o zaman kafalar rahat sınava gideriz beyin bedava nede olsa :D
Sınav döneminde beni hayata bağlayan tek bir şey, çalıştığım yerden çıkması :D
bir dönem kullandığım ve çok işime yarayan bir ürün tekrar almam gerektiğini hatırladım
Stres yapmadan heyecan yapmadan uglulamak sakın ve soğuk kanlı olmayı çalşmak ilk önce
Kullanıyorum memnunum ama bence yaglandirmayi onlemiyor sadece kabartmak için ıyi
çalıştıysan güçlüsündür arkadaş.
+olarak aksamdan elidor kullandıysan güçlüsündür bol bol sürün :D
Ben pek stres yapmazdım ne bilim stres olan insanlara da şaşırdım.
Ders calismak icin kalemle toplanan sac ve gozluk olmazsa olmazim 😎
sabaha kadar çalışmıyor, dersten kalıyorum pişman değilim, önemli olan sağlıksa gerisi teferruattır
o an bir an önce sınav olsa da kurtulsak modunda olduğum için pek bunlar kurtaramaz beni :D
Güçlü karakter, sabır ve dua yoksa zor ayakta kalıp o stresle başa çıkmak
Gerçektende bazı zamanlarda hayat kurtarıcı olabiliyor :D
Günlük dozumu kuru şampuandan aliyorum eksik hissediyorum baya aliskanlik edindim ben bunu
Hayat kurtardigi dogrudur. Arkadaşlar kendinizi bu kadar yıpratmayın sınav dediğiniz nedir ki...
sınav topuzu sınav günü eşofman kombinim ve bir kapatıcıyla süper bir bütünüz biz
1 yıldır kullanıyorum. Çok memnunum. Yumuşacık oluyor saclarim. Hemde dalgalı oluyorm
Fazla ders çalışmakta strese sokar insanı
Herşeyin bir usulü vardır
Gereksiz stres yapmayın, onun yerine oturun ders çalışın :D
7. Annenizin ve babanızın hayatlarının ne kadar zor olduğunu görüp daha iyisine tabi olma hissiyatı
Kuru şampuan ne ya kulağa kirli kalıyor gibi geliyor 😂
İyıki sinav gibi bir derdim yok. Hic sevemedim okulu
Çok kullandım sonda biraz tuhaf oldum değiştirdim erkek için yapılmaları lazım.
Çok şükür öğrencilik yaşamadım en son ehliyet sınavına girmiştim oda bildiğim şeyler şükür...
Sınav donemi stres i atmanin en temel yolu sanki umursamamakta saklı
Hepsi bir yana ılık duş candır , inanılmaz dinçlik katar aklınızda bulunsun
Bu evden bir an önce gidip istediğim şekilde yaşamak ve hedefledigim yeri kazanma inancı
ders çalışırken kendimi camdan atıcakmış gibi oluyorumm
Sınavd döneminde güçlü kalmayı elidor'a bağlamanız..
Benimki aşk, Başarılı olmayı istememin sebebi sevdiğim insana layık olmak.
Zamanında sınav dönemi benim en stresli dönemlerimdi. Saçım ayrı dağılırdı başım ağrı dağılırdı.
kuru sampuan zararliymis diye duydum ama cok pratik bence
Kullanmaya başlicam süper böyle birşeye ihtiyacım vardı.:)
Sınav sonrası yapılacak kutlamaya gün sayarak baş edebiliyorum 😅
Sınavlar bittikten sonra tatile çıkacak olmanın verdiği azimle çalışmak :)
Benim gibi uzun sacli erkeklerinde ihtiysci var bunlara
Saçım yok ki kullanmayım 2 numara saçım. Yikamam 2 dk sürmüyor zaten.😆😂
Ben bu yaşıma kadar hep dalin kullandım hâla da kullanıyorum gayet tatliş 🙄
Kürü şampuan bana mantıklı bir urun giv8 gelmiyor hiç kullanmadım kullanacagimida düşünmüyorum.
way be deneyesim geldi herşey kadınlara sanki bu dünyada
ders sınav gününe bırakılmaz. daha önce çalışılır ki saç yıkamaya vaktin olsun.
Çok güzel hayat kurtarıcı kuru şampuan evet ama çok kepek yapıyor onada bir çözüm bulunsa keşke...
senelerdir hiç şaşmadan kullandıgım tek şampuan elidor
Kullanacak kadar saçım yok, bile bile 0 numar ayapıyorum memnunun😎
Bu yuzden sacimi kazitmaya karar vermistim. yikamasi kurutmasi sekil vermesi ayri dert.
Sac yıkamaya vakit bulamayan insanlari samimi bulmuyorum. Ha cok cabuk yaglananlri anlarim. O ayri
Kuru şampuan mı olur ya? Nasıl yani kuru? Yıkamaya yaramıyorsa ne işe yarıyor?
Kullanmıyorum harika bayılmıyorum. Bu ürünü mutlaka denemelisiniz.