Erkekler de sakal ne ise , kadınlarda da saç odur. Saç erkeklerde de önemlidir ama kadınlarda daha da önemlidir. Saç modellerinin çoğu da güzel oluyor.
ben yilbaşi falan kutlamam islam görede yasak ama sadece özel günler degilde her gün veya haftada bir degişsen sac modeli fark yaratabilirsin :) yaratilabilir fark cok belli eder
@Anwen34 Sevgilimin doğum günü için iki gün izin kullandım, uçuş saatinin 60 saate tamamlanması için Dubai'ye uçacağım. İkinci pilotum, bize belirlenen uçuş planına göre hareket ediyoruz.
Bence Kişiye Göre Değişir Yani Yüz Hatlarına Göre Saç Stilleri Herkeste Farklılık Gösterir. Beni Cezbeden Saç Modeli İse Kısa Küt Fakat Sizde Bİr Keira Knightley ' iseniz Her Saç Size Yakışabilir Ve Gecenin En Havalı Kızı Olabilirsiniz =)))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
877Cevap
ElİDOR BUGÜN BAŞIMA GELEN EN GÜZEL ŞEYDİN... Hep böyle devam etmelisin go go my hair :D
Türk kizlarinin çoğuna babalari izin vermedigi için bunlara gerek. kalmayacak :/
Kendinize ne yakışıyorsa onu yapın gerçekten bazı modeller herkese yakismiyor..
Saçlar gelsin o zaman.. Sokaklarda neler göreceğiz acaba..
En iyisi yap ev topuzunu. Giy pijamalarını dizi izle
Kizlar bence saclarini toplamasinlar hic yakismiyo bence salsinlar oyle cok guzel oluyolar
Bir erkek olarak bunları neden merakla incelediğimi anlamıyorum...
Yine dumduz tarayip oyle cikicam yil basi gecesi sahnelere 😊
Düğüne mi gidiyoruz partiye mi bunlar nasıl modeller ya 😂
Duz sac sirt dekolteli kiyafet ve sirtinin yarisini kaplayan ipek gibi saclar
Yılbaşına özel bir şey yapmayacağım için ev topuzu diyorum
3 ve 4 güzel ama geri kalanlardan bir cacık olmaz :)
Muhtemelen evde olucam pijama üstüne ev topuzu iyi gider diye düsünuyorum ya da belki gelin başı.
Allah aşkına topuza inci dizmek nedir ya. Bı ben itici buluyor olamam değil mi 😅
Boşuna türk kızları denemesin evde portakal soyup pijama ile çekirdek citleyip güldür güldür tarzı program izleyeceksiniz
Kivircik sacli oldugum icin bu yila da kivircik girerim, sorun yok
Fotoğraflar iyi olmamış modeller belli olmuyor. Dümdüz fön ve ev topuzumdan vazgeçmem 🙂
gecenin sonu belli zaten dağınık saç akan makyaj ve ben sarhoş değilim🤦🏻♀️
Saçım zaten dağınık dalgalı hiç gerek duymuyorum evde geçireceğim için 😜
Bu önerileri görünce kendimi uzaylı gibi hissettim 😄 dağınık saç candır💕✋
Erkekler de sakal ne ise , kadınlarda da saç odur. Saç erkeklerde de önemlidir ama kadınlarda daha da önemlidir. Saç modellerinin çoğu da güzel oluyor.
ben yilbaşi falan kutlamam islam görede yasak ama sadece özel günler degilde her gün veya haftada bir degişsen sac modeli fark yaratabilirsin :) yaratilabilir fark cok belli eder
Bence düz olmalı ya da buradaki 1 numara gibi olmalı
Ne olursa olsun güzel olmaya çalışın.. her türlü saç yakışacaktır :D
Saçlarım dümdüz çok değişik şekillerde kullanabiliyorum
2 numaralı şekilin daha çekici olacağını düsünuyorum
Normalde saçlarımı düz kullanırım ama yıl başı için dağınık topuz veya maşa olabilir
Kısa olduğu için pek bir şansım yok. Fön ya da su dalgası yapıp salık kullanırım
Düz siyah uzun saçlar her an için kullanılır efsanedir
Finale çalışıcam yılbaşında eğer yüksek puan alırsam havalı kız olurum saça gerek yok 😄😄😄😄
6. Vintage tarzınla dikkat çekmeni sağlayacak, iddialı bir saç bandı ile toplanmış doğal bukleler
Açık saçlar ya da yukardan yapılmış at kuyruğu güzel oluyo
Dogal dalgali uzun saclar sanirim ya da yarim topuz ugrasilmamis dogal modeller :)
Normalde yaptığımdan farklı birsey yapmayi planlamiyorum
Çoğunu denedim ama ben banyo sonrasında ki yağını kullanıyorum
E saç önemli tabi ama kısa saç bence her kıza yakışıyor ya
Acik kullancam icin uclara masa yapmayi planliyrm bnim icin gayet havali ve ozgur
Geceye 1 le başlayıp , 3 le cosup , 6 ile de yeni yıla girilir 🥂
Elidor kuru saçlar için harika bir nemlendiricişampuan serisine sahip.
Dağınık bir topuzla, Dubai yollarında kutlarız artık.
kesın kesın
@Anwen34 Ne kesin kesin?
hayaller dubaı hayatlar balat
@Anwen34 Benimki hayal değil tatlım, iş. O gün 19.35'te uçuşum var.
neden dubaı?
@Anwen34 Şirket oraya vermiş çünkü uçuşu? Sana mı kaldı sorgulamak?
sadece sordum saygısız olma.
@Anwen34 Saygısız olmuyorum, sorgulamanı anlamsız buluyorum. Olamaz mı? Dubai yasak bölge falan ilan mı edildi?
yılbasında dubaı ve ıs sacmöa yani
@Anwen34 Sevgilimin doğum günü için iki gün izin kullandım, uçuş saatinin 60 saate tamamlanması için Dubai'ye uçacağım. İkinci pilotum, bize belirlenen uçuş planına göre hareket ediyoruz.
sevgılım yok naraları atan sen degılmıydn
@Anwen34 Artık var?
Güzel değil bence hiçbiri 3 belkii o da her zamanki gibii
Sayın elidor erkeklere de birşey yap saç kremi olsun şampuan olsun :)
Kıyafetime göre değişir ama seksi görenmeye çalışırdım
Saçlarım güzel zaten ekstra bişey yapmama gerek yok yeterince ilgi çekiyor :)
tip pok gibi ama olsun saçlarım var benim saç reis diyeceksiniz!
Yukarıdan dağınık hacimli uzun at kuyruğu ve küpeler
Bence bağlanmamış, salınmış saçlar daha çok yakışıyor ancak şıklar arasında yarım topuz derim.
Kırmızı ve kıvırcık saçlı kızlar her zaman 1 -0 önden gider
Ben var kadına yakıştırmak Rapunzel gibi upuzun saç 😍
Güzelse güzeldir havalıysa naylon giyse havalı olur
Bence hafif dalgalı saçlar gece sonunda bir at kuyruğu müthiş olur
Sıkı bir at kuyrugu, siyah bir elbise, kırmızı bir ruj = hazırım 😊😂
Yaşasın artık yılbaşı gecesinin en havalı kızı olacağım
bir sn...
Dayınık topuz ve sırt detayı kadınları gecenin başrolü yapar
Bence Kişiye Göre Değişir Yani Yüz Hatlarına Göre Saç Stilleri Herkeste Farklılık Gösterir. Beni Cezbeden Saç Modeli İse Kısa Küt Fakat Sizde Bİr Keira Knightley ' iseniz Her Saç Size Yakışabilir Ve Gecenin En Havalı Kızı Olabilirsiniz =)))
Toplu olmaması dağınık ve dalgalı olması daha iyi ve kullanışlı olur 😉
Yılbaşı biraz da dağıtıp yılın yorgunluğunu atmak. Dagınık gibi duran o yarım topuzlar. Cidden hem güzel hem şirin hem çok seksi😊👍
Vintage tarzı saçlar ve kısa saç kadınlara inanılmaz yakışıyor bence
Yilbasi gecesi bereli kizlari tercih ediyorum cunku kar yagiyorrr
Valla bir yere gidecekseml dalgalı sac tercih ederim, evde ise bence topuz en rahatı 😍
Sizleri bilmem ama ben ev topuzu yapıp, pijamalarımı giyicem ve sıradan bir güne daha veda edicem🙄😒