Bence kızlara en yakışan saç modeli bu dönen kaydırak gibi oluyo ya ne düz ne kıvırcık tam ortası sopa gibi ısıtıcıyla yapılan saç modeli işte o model en güzeli adını bilmiyorum dalga geçmeyin
Saç modellerinin hepsi güzel, kişiye göre , lafa yapısına, kulak yapısına göre modeller farklılık gösterebilir, sonuçta hepsi güzeldir :) bakımlı olmak önemli.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
20ler genel olarak tarzım ama saç bandı kullanmam. O yüzden 6 yı seçiyorum ama zaten diğerleri kötü
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kıvırcık bukleler, Elidor yine herzaman ki gibi yanimda bana yardımcı olacak 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yılbaşında, hazırlanmak anlamında herhangi bir çabaya girmiyorum çünkü evimde oluyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Zamanla yarışırken bile en iddialı saç modeline imza atabileceğini kanıtlayacak, birbirinden çılgın “punk” topuzlar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Modeller süper. Keşke benimde saclarim gür ve canlı olsaydı
Sac duzumu ogle olmus, bogle olmus ne onemi var? Iyi insan olmak lazim once. Kendilerini, bedenlerini acip ne kazanacaklar sanki. Bir az Allaha yakin olun. Onun sevmedigi seyleri yapmayin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bence dağınık topuz daha güzel duruyor ben onu kullanırım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkek olduğum için bilmiyorum nasıl havalı kız olacağımı..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
877Cevap
Ev topuzuyla battaniyeme gömülüp film izlerim sanırım 😂
Patlmis misrda var mı
Duruma ve ortama göre 1,3,7 favorilerim elidor un kokusuyla ortaya güzel bişeyler çıkartırım bu yılbaşında da😉
7 numaradaki saç çok güzelmiş baya emek var gibi görünüyor
Ben evde mandalina soyup geri sayım yapıcağım iğraşmaya gerek yok :D
Yılbaşında evde olduğum için ev topuzu tercihim 😂😂😂😂
En şıkır şıkır elbiselerine bile sevimlilik katacak, saçlarının en doğal haliyle kullanabileceğin yarım topuzlar
Yarim topuz modelleri 😍😘
Bzim ülkede yılbaında dışarı mı cıkılır gençler? Yapmayın etmeyin 😁 adamlar kediye tecavuz ediyor kediye kediye
Saça falan gerek yok en açık sen giyin en havalı sen olursun. Zira vücudun ne kadar açık olursa malum vücuda o kadar çok hava girer :) :) :)
Dalgalı ve sarışın olursa dalgalıda olmasa tam yılbaşına uygun saç bana göre çok çekici
Oha harika fikirler hemen yapmalıyım evde kuruyemiş yiyip tv izlerken çok yakışacak baba
6 numara adını ilk kez duyduğum model herkese bu kadar yakışıyorsa denenmeli.
Salaş balıksırtı filan okabilir doğallıktan yanayım
Yarım topuzlar en iyisi. Kısa saçımda bile güzel duruyor.
1 numaradakı model kıvırcık lüle saçlara bayılıyorum
rengarenk boyayıp he rzamanki gibi salmayı planlıyorum
Örgülü saç her zaman farklı ve hoş görünüm sağlıyor.
Bir kadının en önemli aksesuarlarından biri kesinlikle saçları. Yakıştırdıktan sonra her saç güzel😉
Saç şekillendirici ile tarz katacağın, zarif inciler ile süsleyeceğin sıkı topuzlar
modele gerek yok o gece evde çekirdek çitleyecekler
3 ve 4 ü çok beğendim
elidorun mükemmel düz mor renkli saç kremini kullanıyorum harika
ilk kuru şampuan deneyimim olacak ve sizden alacağım :)
Bayan kuaforu olarak bayanlar sizlere sesleniyorum lutfen saclariniza tecavuz etmeden bize gelinki daha az ugrasalim
Biz ne yapalım? :)
elidor sen bır seyın hesabını yapmamıssın bız dıger ulke gıbı degılız bızm kızlarımız yılbasını evde kutlar
Normalde düz kullanıyorum değişiklik olsun diye dalgali yapabilirim
Bence kızlara en yakışan saç modeli bu dönen kaydırak gibi oluyo ya ne düz ne kıvırcık tam ortası sopa gibi ısıtıcıyla yapılan saç modeli işte o model en güzeli adını bilmiyorum dalga geçmeyin
Saç modellerinin hepsi güzel, kişiye göre , lafa yapısına, kulak yapısına göre modeller farklılık gösterebilir, sonuçta hepsi güzeldir :) bakımlı olmak önemli.
20ler genel olarak tarzım ama saç bandı kullanmam. O yüzden 6 yı seçiyorum ama zaten diğerleri kötü
Kıvırcık bukleler, Elidor yine herzaman ki gibi yanimda bana yardımcı olacak 😊
Yılbaşında, hazırlanmak anlamında herhangi bir çabaya girmiyorum çünkü evimde oluyorum.
Zamanla yarışırken bile en iddialı saç modeline imza atabileceğini kanıtlayacak, birbirinden çılgın “punk” topuzlar
Modeller süper. Keşke benimde saclarim gür ve canlı olsaydı
Sac duzumu ogle olmus, bogle olmus ne onemi var? Iyi insan olmak lazim once. Kendilerini, bedenlerini acip ne kazanacaklar sanki. Bir az Allaha yakin olun. Onun sevmedigi seyleri yapmayin
bence dağınık topuz daha güzel duruyor ben onu kullanırım
Erkek olduğum için bilmiyorum nasıl havalı kız olacağımı..
3 numara çok doğal görünüyor. yataktan kalktığı gibi kendini dışarıya atmış.
Dağınık topuz mükemmel bir şey her kıyafete yakışıyor bence
siyah uzun saçlı kızlar her zaman bir adım öndedir. Yanılıyor muyum?
Ne gereksiz şeyler ya yap topuzu sok araya sabaha kadar kemirdiğin kalemi bu kadar.
Yılbaşında evdeyim 😂 napsam da evdekilere değişik gorunsem😄
@Cizimist sen herhalinle güzelsin canım :D
@selenznycometk teşekkürler
At kuyrugu herzqman yuzun guzelligini on plana alip kizin cekiciligini artirmistir
O kadar ugrasmaya gerek yok bence dogal olun kizlar dogalll😊
Bakımlı olsunlar
@Rayburn bakim sart tabiki
@Bahanur evli olan o gece kendini eşine hazırlayacak
neden doğal olsunlar ki
3. Ve 6. Çok hoşuma gitti tarz olarak diğerleri daha çok yılbaşı ağacı süslemesi gibi :(
Yasasin artik Yilbasi Gecesinin En Havali Kizi olabilirim heralde :D:D
Vintage tarzınla dikkat çekmeni sağlayacak, iddialı bir saç bandı ile toplanmış doğal bukleler
Bence sade ol yani birşey yapma tamamen doğal olmak en iyisi bence 😊
içinden geldiği gibi yapsın bence. kendini nasıl mutlu hissediyorsa...
Yılbasi kutlamayanlar begensin kizlar ne isiniz var yilbasiyla
Saçlara bence hatunlar güzellik katmış herkese gitmez ama bunlaea iyi gitmiş 🤔
En havali olsan ne olacak sabah bir yaş yaşlanmış olmayacakmısınız 😁
Saçlarım düz olduğu için su dalgası yaptırmayı düşünüyorum veya örgü olabilir
bir yığın makyaj güzeli olacak buda demek oluyorki makyajı en iyi yapan güzel olacak
Yarım topuz harika oluyor onu yaparım yılbaşında dışarı çıkarsam 😍 ☺
Şu çılgın topuzlardan yapın, yeni yıla nasıl girilirse öyle geçer derler
Aga kız dedıgın saclarını yarsını topluyup yarsını salacak
favorim 6 numara ama buna göre de bir kıyafet bulmalıyım.
Bir çılgınlık yapıp değişik renk olabilir geçici boya ile
dağınık topuzlar en iyisi çok hoş bir hava katıyor..
Elidor zaten bir numara yaaa. ♥
Yüreğine, emeğine sağlık.