Yılbaşı için geri sayıma başladık! Planlar yapıldı, şıkır şıkır elbiseler seçildi, makyaj tarzına ka
Saç Bakım Yılbaşı Gecesinin En Havalı Kızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli (Sayfa 2) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1315 Yılbaşı Gecesinin En Havalı Kızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 28 kişi beğendi
Bhsrc Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Dağınık depresyon topuzu diyorlar sanırım ben çok yakıştırıyorum 0 0 Yorumla
Scarpionx Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl at kuyruğu gibi toplanmış ve kısa boylularda kulak hizasında kahkülden nefret ederim. 0 0 Yorumla
küçükfilindünyası Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Dışarı çıkıyorsam iddialı olmalı eğer evdeysem doğal kalabilir :) 0 0 Yorumla
Crazy_avdo Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Topuz sekli cok yakisiyo ama nedense kizlar pek fazla tercih etmiyor. 0 0 Yorumla
Tugbu Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Benim böyle bir sorunum yok ama örgü olabilir diye düşünüyorum doğallık açısından 😊😉 0 0 Yorumla
strongbjk_1903 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Elidorla yikanan her kadin en havali olacaktir :=) saclari dana edecek gecenin prensesi olacak 0 0 Yorumla
Ranzi Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl . Saç şekillendirici ile tarz katacağın, zarif inciler ile süsleyeceğin sıkı topuzlar 0 0 Yorumla
kncrya Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl saçlarım çok düz sanki düzleştirmişsin gibi ama ben dalgalı seviyorum onun için elidorun belirli bukleler çok güzel 0 0 Yorumla
BakiAydin Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl ohhoo yılbaşı hazırlıkları kolay gelsin kızlar :D 0 0 Yorumla
DarrrOnNumara Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl elıdor kullanmıyorum cunku cok kremlı saclarım zaten yaglı daha cabuk yaglanmasına neden oluyor 0 0 Yorumla
safka Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Saç kesimim bunlara pek müsait değil ama daha önce kullandıkklarım var seviyorum bu modelleri 0 0 Yorumla
livessomehowhuman Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl dalgalı açık kullanıyorum ama dağınık topuzda fena değil hani ;) 0 0 Yorumla
Agata08 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl ilk seçenekteki tarzda örgüler ya da açık bırakırdım doğal dalgalı halinde kullanırdım 0 0 Yorumla
masumcocuk34 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl evde olacağız, bildiğin Pijama Terlik Televizyon modunda ne saçı yahu :)) 0 0 Yorumla
Hetzenn Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl bin tane içerikten kaç tanesini yapıp güzelleşsin. yeter bizi beklettiği saatler 0 0 Yorumla
Shshshshshahah Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Çok hafif dalgalı saçım ama belki yılbaşında düzleştiririm 0 0 Yorumla
gmuratsen Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Doğal görünmek isteyen insan sayısı göremiyorum bile yazık. 0 0 Yorumla
obirkedi Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Depresyon topuzu yapıyorum pijamalarıma çok uyuyor ptt partisinin yıldızı hep ben oluyorum 😏 0 0 Yorumla
birazdegisikbiri Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl büyük ihtimalle alttan hafif topuz sonra önlerden çıkartırım 0 0 Yorumla
şekersizAdaçayi Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Şu pembeli olan kuru şampuanı kullanıyorum. İşe yarıyor 0 0 Yorumla
crazygen1907 Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Ilk secenek 1. Inci olan.. Yeni yıl ruhunu yansıtan ışıltılı aksesuarlarla destekleyeceğin, gevşek ve tarz örgüler 0 0 Yorumla
Musya Takip Et Yoda Yaş: 48 +1 yıl sapıklar etrafında dolaşsın istiyorsanız yapın bence :D 0 0 Yorumla
Bayhiçkimse21 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Aynen bunlar kesin beni yılbaşı gecesinin en havalı kızı yapar :) 0 0 Yorumla
barışistiyorum Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Bence sprey boya ile boyanmış salaş bir saç modeli iyidir. 0 0 Yorumla
FatalErorTr Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Elidor Cİdden Fazlasıyla İyi Ya :D Sevgilimden Biliyorum Çok Seviyor 0 0 Yorumla
cleanman Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Bence en güzel saç stili kişinin kendine yakıştırdığı stildir. 0 0 Yorumla
smurfff Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Neden bilmiyorum ama çekinip br türlü kullanmaya cesaret edemedim şu kuru şampuanı 0 0 Yorumla
BusraMavimsi Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Geçici boya her zaman daha iyi. Sonuçta amaç dikkat çekmekse :) 0 0 Yorumla
fix_112 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Şu geçici saç boyalarından denemek istiyorum bilemedim... 0 0 Yorumla
byoadam Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl bu benceye istinaden bende yılbaşında tüm saçımı kestiricem 0 0 Yorumla
mesuer Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Bence sımsıkı yapılmış bir at kuyruğu kadar hoş görünen bir saç modeli yok. 0 0 Yorumla
PianistMert Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Dağınık dalgalı kadınlarda güzel görünüyor özellikle de elbise giyecekse. 0 0 Yorumla
Yorgan_Freeman Takip Et Guru Yaş: 45 +1 yıl Neden topuz? Anlatsana biraz... :DDüz ya da dalgalı saç modellerini daha çekici buluyorum. 0 0 Yorumla
Minnakımsı94 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Ben yılbaşında gün boyu evdeyim saçımı taramayı bile düşünmüyorum 😀 0 0 Yorumla
Kahve_külleri Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Topuz yapıp pjamalarımla 3-2-1 diye saymayı bekleyeceğim. Ev topuzu iyidir dkdjdkd 0 0 Yorumla
Nsthft Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Yarim topuzlara bayılıyorum. Yılbaşı geçesi böyle yapmayı düşünüyorum 0 0 Yorumla
patentsizim Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Allahtan kadın değilim çünkü iki saat uğraşacak saçım yok gerçi olsada o gün mesaide olacağım için onlara özen göstermeye gereğide yok 0 0 Yorumla
AFKaramazov Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Elidorla yıkadığım saçlarım 5 ahenkle dalgalanıyor adeta xper 0 0 Yorumla
Mahmut3452 Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl ben pek görünüşe önem vermem bir kadın dediğin doğal olacak 0 0 Yorumla
Darphane27 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bir kadının saçı düz olmali bence başkasını kabul etmem ☺☺ 0 0 Yorumla
İmrenntorunn Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Bunların hiçbirini yapmicam hatta o saatte saçma bir ev topuzu yaparak oturup ders çalışıcam😎 0 0 Yorumla
chericherilady_cc Takip Et Bilge Yaş: 40 +1 yıl Daginik topuz. Ensede ya da balerin seklinde tepede. 0 0 Yorumla
ayccat Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl punk topuz yapcam güzelmiş topuzlara da geçici saç boyası sıkacam 0 0 Yorumla
havuclubrowni Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Ev topuzu yapıcam pijamalarımla çok uyumlu olacağına eminim😏 0 0 Yorumla
gokantemur Takip Et Master Yaş: 52 +1 yıl Kesinlikle düz güzel fönlenmiş pırıl pırıl ışıldayan bir saç modeli olmalı.. ipeksi.. :) 0 0 Yorumla
Akrepburcuerkeğii Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Düz parlak ve koyu saçlar her zaman ilgimi çekmiştir. 😍 0 0 Yorumla
kimyanınşemsi Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl KÜT SAÇIN BİR BAYANA YAKIŞTIĞI KADAR BENCE HİÇBİR SAÇ MODELİ YAKIŞMIYOR :) 0 0 Yorumla
çaresiz_yalnızlık Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl ben hiç anlamam ki o tip saçtı suçtu şekil şükül işlerinden :) 0 0 Yorumla
GreyMermaid Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Dağınık şu dalagasi en iyisi çünkü hem basit hem güzel hem de eğlenceli dahasi da yok bence 0 0 Yorumla
manusdei Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl 5. ci tabii ki de bayanlara kısa saçı çok yakıştırırım. 0 0 Yorumla
FeanoɌ Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Topuz saçlar hem kadın hem erkeğe çok yakışıyor bence. 0 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Saçlarım dalgalı. Yılbaşına değil ama aklıma estikçe düzleştiriyorum :) 0 0 Yorumla
vincentvgogh Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl o günkü ruh halime bağlı. canım nasış yapmak istetse, öyle yapacağım. 0 0 Yorumla
Okuyancıftcıı Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Benim saçım kıvırcık örük hariç her türlü model oluyor 0 0 Yorumla
pinkpuma Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl kesinlikle 5, sonrasında sırasıyla 4 ve 3. diğerleri ne öyle prensesler gibi ya crazygirliz biz... 0 0 Yorumla
kunteper34 Takip Et Guru Yaş: 48 +1 yıl 5 oldun :)) renkli saç kırmızı iç çamaşırı hurafesiyle bütünleşir tamamına ermiş olur :)) 0 0 Yorumla
Egeligirl Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Yılbaşı benim bayramım olmadığı için saçımında o güne özel olmasına gerek yok diye düşünüyorum 🤔 0 0 Yorumla
BuseHatun_ Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Ben düz seviyorum cıvıl cıvıl modeller bana göre değil. 0 0 Yorumla
minnaktosko Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Saçlarım kısa olduğu için salık bir model tercihim😊 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
877Cevap
Dağınık depresyon topuzu diyorlar sanırım ben çok yakıştırıyorum
at kuyruğu gibi toplanmış ve kısa boylularda kulak hizasında kahkülden nefret ederim.
Dışarı çıkıyorsam iddialı olmalı eğer evdeysem doğal kalabilir :)
Topuz sekli cok yakisiyo ama nedense kizlar pek fazla tercih etmiyor.
Benim böyle bir sorunum yok ama örgü olabilir diye düşünüyorum doğallık açısından 😊😉
Elidorla yikanan her kadin en havali olacaktir :=) saclari dana edecek gecenin prensesi olacak
. Saç şekillendirici ile tarz katacağın, zarif inciler ile süsleyeceğin sıkı topuzlar
saçlarım çok düz sanki düzleştirmişsin gibi ama ben dalgalı seviyorum onun için elidorun belirli bukleler çok güzel
ohhoo yılbaşı hazırlıkları kolay gelsin kızlar :D
elıdor kullanmıyorum cunku cok kremlı saclarım zaten yaglı daha cabuk yaglanmasına neden oluyor
Saç kesimim bunlara pek müsait değil ama daha önce kullandıkklarım var seviyorum bu modelleri
dalgalı açık kullanıyorum ama dağınık topuzda fena değil hani ;)
ilk seçenekteki tarzda örgüler ya da açık bırakırdım doğal dalgalı halinde kullanırdım
evde olacağız, bildiğin Pijama Terlik Televizyon modunda ne saçı yahu :))
bin tane içerikten kaç tanesini yapıp güzelleşsin. yeter bizi beklettiği saatler
Çok hafif dalgalı saçım ama belki yılbaşında düzleştiririm
Doğal görünmek isteyen insan sayısı göremiyorum bile yazık.
Depresyon topuzu yapıyorum pijamalarıma çok uyuyor ptt partisinin yıldızı hep ben oluyorum 😏
büyük ihtimalle alttan hafif topuz sonra önlerden çıkartırım
Şu pembeli olan kuru şampuanı kullanıyorum. İşe yarıyor
Ilk secenek 1. Inci olan.
. Yeni yıl ruhunu yansıtan ışıltılı aksesuarlarla destekleyeceğin, gevşek ve tarz örgüler
sapıklar etrafında dolaşsın istiyorsanız yapın bence :D
Aynen bunlar kesin beni yılbaşı gecesinin en havalı kızı yapar :)
Duştan çıkın ıslak olsun. Çok güzel bir sac stili.
Bence sprey boya ile boyanmış salaş bir saç modeli iyidir.
Elidor Cİdden Fazlasıyla İyi Ya :D Sevgilimden Biliyorum Çok Seviyor
Bence en güzel saç stili kişinin kendine yakıştırdığı stildir.
Neden bilmiyorum ama çekinip br türlü kullanmaya cesaret edemedim şu kuru şampuanı
Geçici boya her zaman daha iyi. Sonuçta amaç dikkat çekmekse :)
Şu geçici saç boyalarından denemek istiyorum bilemedim...
bu benceye istinaden bende yılbaşında tüm saçımı kestiricem
Bence sımsıkı yapılmış bir at kuyruğu kadar hoş görünen bir saç modeli yok.
Dağınık dalgalı kadınlarda güzel görünüyor özellikle de elbise giyecekse.
Neden topuz? Anlatsana biraz... :D
Düz ya da dalgalı saç modellerini daha çekici buluyorum.
Ben yılbaşında gün boyu evdeyim saçımı taramayı bile düşünmüyorum 😀
Topuz yapıp pjamalarımla 3-2-1 diye saymayı bekleyeceğim. Ev topuzu iyidir dkdjdkd
Yarim topuzlara bayılıyorum. Yılbaşı geçesi böyle yapmayı düşünüyorum
Allahtan kadın değilim çünkü iki saat uğraşacak saçım yok gerçi olsada o gün mesaide olacağım için onlara özen göstermeye gereğide yok
Elidorla yıkadığım saçlarım 5 ahenkle dalgalanıyor adeta xper
ben pek görünüşe önem vermem bir kadın dediğin doğal olacak
Bir kadının saçı düz olmali bence başkasını kabul etmem ☺☺
Bunların hiçbirini yapmicam hatta o saatte saçma bir ev topuzu yaparak oturup ders çalışıcam😎
Daginik topuz. Ensede ya da balerin seklinde tepede.
punk topuz yapcam güzelmiş topuzlara da geçici saç boyası sıkacam
Ev topuzu yapıcam pijamalarımla çok uyumlu olacağına eminim😏
Kesinlikle düz güzel fönlenmiş pırıl pırıl ışıldayan bir saç modeli olmalı.. ipeksi.. :)
Düz parlak ve koyu saçlar her zaman ilgimi çekmiştir. 😍
KÜT SAÇIN BİR BAYANA YAKIŞTIĞI KADAR BENCE HİÇBİR SAÇ MODELİ YAKIŞMIYOR :)
ben hiç anlamam ki o tip saçtı suçtu şekil şükül işlerinden :)
Dağınık şu dalagasi en iyisi çünkü hem basit hem güzel hem de eğlenceli dahasi da yok bence
5. ci tabii ki de bayanlara kısa saçı çok yakıştırırım.
Topuz saçlar hem kadın hem erkeğe çok yakışıyor bence.
Saçlarım dalgalı. Yılbaşına değil ama aklıma estikçe düzleştiriyorum :)
o günkü ruh halime bağlı. canım nasış yapmak istetse, öyle yapacağım.
Benim saçım kıvırcık örük hariç her türlü model oluyor
kesinlikle 5, sonrasında sırasıyla 4 ve 3. diğerleri ne öyle prensesler gibi ya crazygirliz biz...
5 oldun :)) renkli saç kırmızı iç çamaşırı hurafesiyle bütünleşir tamamına ermiş olur :))
Yılbaşı benim bayramım olmadığı için saçımında o güne özel olmasına gerek yok diye düşünüyorum 🤔
Ben düz seviyorum cıvıl cıvıl modeller bana göre değil.
Saçlarım kısa olduğu için salık bir model tercihim😊