Normal zamanda da az süt oluyor ama oruç tutuyorum sanki daha az oluyor karnı doymuyor ne günah olur mu?
Ya kocamda oruç tutmuyor banada tutma diyor.
Ya kocamda oruç tutmuyor banada tutma diyor.
Nafile orucu eşin tutmanı istemezse tutamazsın ama ramazan orucu için eşinin görüşü önemli değil. Çocuğun ek gıdaya geçmediyse, emzirmek dışında bir doyurma seçeneğin yoksa günah.
Ek gıda alıyor ama daha çok küçük olduğundan tam doymuyor ya.
O zaman tutma günah yazık. Kaç aylık?
6 aylık ek gıda veriyoruz da çok kabul etmiyor tam doymadı hiç.
Aaaaa çok çok küçük onu emzirmen lazım
Kimisi çocuk 1.5-2 yaşına gelmiş çocuğu emiyor diye oruç tutmuyor o komedi ötesi. ama senin bebeğin daha çok küçük emmesi lazım.
Evet ya birde sutum normalde de az malesef doymuyor. Annesi bana kızdı çok yemek ye diyor.
Evt haklısın galiba ya. Ensede doymuyor ki doyuramıyorum
Süt anne misiniz anlamadım annesi derken?
Annesi derken eşimin annesi kayin valide
haa pardon :D Dinen de anne çocuğun bedensel gelişiminden baba psikolojik gelişiminden sorumludur. Ve din en çok evlada nesile önem verir. Sağlıklı ahlaklı temiz bir nesil yetiştirmek bir anne/babanın 1. görevidir. Çocuğun doymuyorsa sütünden mahrum etme kaza edersin. ya da 1 gün tut 1 gün tutma vs vs bir alternatif bulabilirsin.
Haklısın. Esimin annesi her saat azda olsa emmeli diyor benim oyle sütüm yok ki durmadan pekmez vs ye diyor ama yiyemiyorum.
Çok güzel yazmışsın teşekkürler
Rica ederim için rahat etmezse bir hocaya danışabilirsin. Ama o da aynısını söyleyecektir muhtemelen.
Aynen otel diyor hocalarda daha önceki fetvalere baktım da.
Otel değil oyle
kadir gecesi ve arefe günü tutarsınız olmazsa
Aynen olur ya
anne sütü cocugun gelişimi için önemli.
kocan cocuk yokken de tutma diyorsa, dini inanclar kisiye baglıdır engellenemez yargılanamaz.
Önce den demedi ama bu sene dedi. 6 aylık oğlum oruç tutuyorkende az tutmazkednde az sütüm
cocuk icin demiştir.
Galiba. Anneside bana kızıyor nasil annesin sütun yok diyor normalde de az oluyor.
bazı annelerde o problem olabiliyor. bence bir doktorla görüşün derim buraya sormak yerine
Doktor ek gıda alabilir ama sütünüz yine yetmez dedi. Beslenme etki edermiş ben çok yiyemiyorum herşeyden.
anne sütü beslenmeyle olur bir tek ve senin yemen lazım zorla kendini
Zorluyorum ama kuş gibi yiyebiliyorum.
Bahanen var çocuğun var emzirmek zorundasın böyle bir zamanda oruç mu tutulur önceliğin çocuğun olmalı
Çocuk emzirip bir de oruç mu tutuyon? Allah akıl versin
Ya zaten az oluyor sutum destek gıda ile besliyorum. Ama çok doymuyor karnı yinede.
Aferin böyle devam et doğal seçilim görevini yapsın
Ne anlamadım
Cevap
7Cevap
Cocuk emziriyorsan oruc tutmaman lazim zaten, ibadet koru korune yapilmaz ya.
Haklısın. Normalde sutum zaten az oluyor oructa olunca galiba daha az oluyor hiç kârını doymuyor tam olarak.
Galiba dediginiz gibi oyle bugün niyet etme dedi kızdı bana çocukla ilgilen dedi. Baya tartistik
Haklısın aslında zaten doymuyor annesi de uzerime geldi sütun bile yok diyor az olursa ben napim ki. Ya ben zayıftım ondan mı böyle bilmiyorum.
Aynen haklisin yine giderim. Daha çok ailemde şekerli şey tercih et süt olur diyor.
Boşver evladını, oruç daha önemli çünkü. Yeminle cahiliye devrini tekrar yaşıyoruz hale bak.
Oruç tutmayacaksın tabi kızım, çocuk emziriyormuşsun.
Kocan tutma diyipte tutmuyorsan gunah olur. Ama bebegin varsa ve mecburen sut veriyosan olmaz halsizlik oluyosa sende
Evde birisi tutmasi bence eve bereket getirir.
Evet öyle kocam mutlaka tutmalı da tütmüyor ki hiç. Ben tutmadım bugün.
Tutmazsan borcun olur bence cocuk sutu birakinca tutarsin yani
Evet zaten 1 yaşında kesilir gibi mutlaka tutarim.
Aynen esinde bence zamanla senden ozenip tutar insallah hayirlisi
InsaAllah abla. Insallah tabiki oyle olur.
Aynen bakalim
Sen evlimisin abla. Çocuk var mı
yok
Hayırlısı versin rabbim
amin insallah
Amin rabbim hayırların en hayırlısını versin sizede her konuda hepimize
Kimsenin lafına bakma tutmak istiyorsan tut.. araya başkasının girmesine izin verme
Olur
Tutmasamda doymuyor ki.
Sütünü artıracak şeyler ye iç canım benim ama tutma oruç yazık günah emziren annesin sen
Aynen canım haklısın. Aynen tutmamak lazım zaten az.
Şekerli tahinli pekmezli şeyler güzel oluyor ama ben yiyemiyorum.
Yiyebilirsin :) ilaç gibi düşün ilacı da tadı kötüde olsa içiyoruz dimi sende şifa niyetine içersin inşallah
InsaAllah ya canım. Iyi olur herşey umarim. Kavga ediyoruz kocamla son zamanlarda çok sınırlı oldu bana karşı. Annesi çok karışıyor.
Alttan al karısısın cilveni yap boşver ya hayat nasıl kısa bak ne güzel yavrun var duani et inşallah mutlu olursun
Amin amin inşaallah.
Cilve çok yakamıyorum malum ramazan birde çok sevmiyorum ya. Aynen yavrumu alıp dua edeyim.
Senin daha güzel olsun insallah canım
kocan niye oruç tutmuyo
Çalışınca ağır oluyormuş işi yoğun tutarsam kafam dalgın oluyor hata yaparsam isim biter diyor.
Bende dedim de daha ısrar etsem kavga edecem o yüzden çok ısrar edemedim.
Yıl olmuş 2018 millet hala oruç tutuyor mk
Ne alaka yıl vs Allahım emri sonuçta. Tutmayana da saygı duyariz tutanada
Degisik birsey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar