Sahura uyanınca daha uyuyamıyorum bana ne önerirsiniz , peki siz sahura kalkıyor musunuz?

Merhaba Hayırlı Ramazanlar.. Ben çalışan bırıyım uykusuzluk açlıktan zor geliyor. Dun sahura kadar 4 e kadar uyuyamadım sonra uyudum. Bugunde 11 de uyudum 3 te kalktım daha uyuyamadım. en ıyısı 12 gıbı yatıp uyumak daha kalkmamak mı ne önerirsinz?
Sahura uyanınca daha uyuyamıyorum bana ne önerirsiniz , peki siz sahura kalkıyor musunuz?
Cevapla