Dua ederken ellerimi kaldırıp dua pozisyonunda dua etmekten utanıyorum. Neden?

Dua ederken herhangibir kişinin o an iç dünyamdaki hislerimle dalga geçmesinden korkuyorum ve dua ederken kimse olmasa bile ellerimi kaldırarak dua edemiyorum.
Dua ederken ellerimi kaldırıp dua pozisyonunda dua etmekten utanıyorum. Neden?
Cevapla