3 ay

Ramazan bayramınız mübarek ve kutlu olsun. Bu ramazan bayramını mani ile kutlayalım mı?

Ramazan bayramınız mübarek ve kutlu olsun. Bu ramazan bayramını mani ile kutlayalım mı?

Herkesin Ramazan Bayramı'nı kutlarım. Sevdikleriniz ile birlikte sağlıklı, mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim. Rabbim sizlere nice güzel Ramazan Bayramı göstermeyi nasip etsin.

Bayram gelir ellere sevgi verir dillere ver öpeyim elini elim girsin cebine.

Lütfen saygı ve sevgi çerçevesinde bir mani bırakalım arkadaşlar.

#Ramazan

Güncellemeler
3 ay
S ss
Ramazan bayramınız mübarek ve kutlu olsun. Bu ramazan bayramını mani ile kutlayalım mı?
Cevapla