3 ay

19 yaşında bayram hevesi sıfır, hayattan erken bıkmış hissetmek normal mi?

Bu nasıl hayat ya 19 yaşındayım bayram hevesi yok bayramlık bile almadım benden büyüklere bakıyorum benden daha heyecanlılar zaten evde oturacağım bir yere de gitmiyorum bu yaşımda hayattan bu kadar erken bıkmak off😔😔
19 yaşında bayram hevesi sıfır, hayattan erken bıkmış hissetmek normal mi?
Cevapla