2 ay

27 yasinda hicbir seyim yok, kendimi herkese gore cok gec kalmis gibi hissetmek normal mi?

Bazı insanların 27 yaşında evi barkı, eşi, çocuğu, işi var. Ben de 27 yaşındayım ama hâlâ hiçbir şeyim yok.

27 yasinda hicbir seyim yok, kendimi herkese gore cok gec kalmis gibi hissetmek normal mi?
Cevapla