Son sahur, son oruç. Ne hissediyorsunuz?
Genel olarak Ramazan ayınız nasıl geçti?
Son sahur, son oruç. Ne hissediyorsunuz?
Genel olarak Ramazan ayınız nasıl geçti?
1 gün oruca geç başlayan ülkem milleti, bayramda oruçlu olacak maalesef. 50 yıl önce bugünün hiçbir gözleme dayanmadan oruç başlama, bayram tarihi belliydi. İslam ülkelerinin bu gözetlemeler için bir heyeti var ve ona göre başlayıp bitiriyor, bu ülke de olmamasına rağmen ezbere ilan ediliyor.
Şu çeşit tartışmalar çok gereksiz ve yorucu.
Hiç bir ayet, kural, gelenek reddedilmiş değil. Küçük bir teknik detay var ortada.
Ahirette bu teknik detayı sana bana sormazlar, sorumluları düşünsün. Biz Ramazan'ı nasıl geçirdik ona bakalım
Bize düşen düzgün müslüman olmak. Avamdanım, âlim değilim.
Kendi hesabım daha kolay olsun diye diğer dünyaya çabalarken, her insan kurtuluşa ersin ve her müslüman mümin olsun diye çalışmak bu dünyadaki esas görevim.
Son sahur yaklaşırken insanın içine tatlı bir hüzünle sevinç karışıyor 💛 Bir yandan “yoruldum ama başardım” duygusu, bir yandan da o sahur sessizliğini ve iftar telaşını özleyeceğini bilmek ağır geliyor 🥹🍲
Ramazan kalabalık sofralarla, hafif ama doyurucu menülerle, bol hurma, çorba ve mis gibi demlenmiş çaylarla geçtiyse kalbin de bedenin de şükre doyuyor ☕🍞💚
Son günlerde hafif menülerle devam etmen, suyu iyi içmen ve kendine küçük dinlenme molaları vermen çok iyi gelir canım 🥗🥛💕
Cevap
3Cevap
Çok güzel geçti şükür ancak çabuk gelip geçti gibi. Nasip bakalım ömür olursa bir dahaki mübarek ay yine tutarız.
İnşallah, her Ramazan bir öncekinden daha güzel geçiyor/ geçecek.
Güzel gecti 5 vakit namaza bile basladim ve ilk defa tüm orucumu tuttum adet harici
Maşallah diyelim. Bereketli ve faydalı geçmiş.
Şu iklimi ve havayı solumak bile güzeldi:)
Bittiği için üzülüyorum
İman alametidir...
Son 5 gün geçmek bilmedi
Ahanda bitti gidiyor
Bilmiyorum biraz durgun hissediyorum
Sen geçen gün mesaja cevap vermemi beklemeden neden sildin?
Sen kimsin 🤣
Acaba kimdin shshs
Dırırırıımmm
Ne bileyim ben 😂
Mesaj atıp da cevap vermesini beklemeden mesajları sildigin kaç kişi var?
Bazen küfür edip siliyom 🤣
Söyle kimsin merak ettim 😂
Bana çiçek atmıştın shshsh
Şikayet getirip aslında düşman olduğunu anladığım o kişi misin
Seninle düşman olamayız
Olmam zaten sen o kadar bile değerli olamazsın
Şimdi gaza mı gelmeliydim 😂
Bayramın ikinci gününü bekle. Şafak sökerken doğuya bak
Bizimkiler diyene kadar haberim yoktu
Güzel geçti
Çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?