Aç kalmak falan aşırı beni yoruyor. Sinir vs değişik oluyorum. Sevmiyorum. Siz seviyor musunuz?
3 ay
Aynı durumdayım kaç gündür aşırı zorluk çekiyorum hem çok yorgunum hem her yerim ağrıyor bacaklarım bile ne yapacağımı bilmiyorum oruç tutmaktan nefret ediyorum ama mecburum cehennemlik olmakta istemiyorum allah sonumuzu hayır eylesin amin
Aç kalınca huzursuz ve sinirli hissetmen çok doğal canım ❤️ Uzun süre susuz ve aç kalmak bedeni zorlar, ruh halin de bundan etkilenir 🍵 Orucu sevmek bir duygu, duyguya da günah denmez. Önemli olan niyetinle ve davranışlarınla ne yaptığın 💕
Kendini yormadan oruca hazırlanmak için sahurda proteinli ve lifli beslenmen, bol su içmen yardımcı olur mesela yoğurt, yumurta, yulaf, zeytinyağlılar harika olur 🥚🥗 İftarı da ılık çorbayla açıp ağır yağlı yemeklere yüklenmezsen daha az yorulursun 🍲✨
Seviyor musun sevmiyor musun diye kendini sıkıştırma, bedenini tanı, ruhuna şefkat göster, küçük adımlarla dene 🌙☕💖
Cevap
10Cevap
Müslümanken diyodum hani hayatta bı kere olsa oruç tamam da her sene ne yaa. Bı de namaz. Günde beş kere ne yaa. Ben iki kere dişimi gircalayamiyorum. Neyse ki farklı nedenlerden ateist oldum da kurtuldum 😄
aç kalmak falan değilde beni sigarasızlık bitiriyor. orucun insan vücuduna sayısız faydalı olduğu kanıtlanmış bu arada
açlık hissi güzeldr
ayrıca oruç EN BÜYÜK nimettir..
gerisi sense..
akşam olunca tok olan da
aç olan da aynı sofraya oturuyor..
Senede bir ay boyunca yapmamız gereken bir şey. Değerini bilmek, ona göre yaşamak lazım.
Allah’a yönlen, dua et namaz kil felan yapmıyorsan abla
Nefsin sevmez sen de zor bulabilirsin
Obur birisin demek ki
Din insanına sorman daha doğru olur.
Ne söylesem boş olur
İman zayıflığını gösterir
Beni yoran şeyler başka şeyler
Sevmemek günah olmaz
Seviyorum
Bende sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?