Avukat ve işi yoğun olduğu için çoğu zaman yalnız kalıyorum gündüz vakti geçiyor ama akşamlar bazen çok istiyorum yanımda olsun ama yok erkek siz yaşamak zor gece ne yapmalıyım tavsiyeler
3 ay
Cevap
14Cevap
Ahh yaa. Ben de avukatım ve benim sevgilim de bu durumdan çok şikayetçi ama çözüm bulduk bir şekilde
Onu seviyorsan bu şekilde kabul etmelisin diğer türlü keneine başka biride bulabilirsin tabi ilişkini bitirmek şartıyla
Sadece sabret ve bu durumu onunla paylaş
Erkeksiz yaşamak zor ne la
biz varız kendini yalnız hissetme
erkeksiz çok zor diyosun, biri de kitap oku diyor 🤷 sen de olabilir demişsin aw
😂 ne diyim
😂 o okusun. senin skill men lazım. ince mesajı almayan entellektüellerin vereceği cevap işte 🤷 daha çok kitap okur o
tabii bu öyle kolay değil belki de imkansız yani verdiğim cevap subliminal. kızma yani.
Geceye özel sevgili şart sana
Yat uyu ya da sevgilini değiştir
Eline kuvvet.
Vardiyalı çalış
Yedek şart sana arya
Arkadaşınla konuş
Sen ne istiyorsun ki düsünen ne peki
eve adam al
Kitap okuu
Olabilir
Güzel vakit geçer tavsiye ederim.
Sende calis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yoğun çalışan birini sevince akşam sessizliği ağır gelebiliyor ❤️ Bir fincan sıcak çay ya da tarçınlı süt hazırlayıp kendine küçük bir huzur alanı kurabilirsin 🍵 Kalbini oyalayan minik bir hobi akşamlarını yumuşatır. Beraber olamadığınız zamanlarda kısa bir sesli mesaj bile içini ısıtır. Sevdiğin insanı beklerken kendine iyi bakman ilişkiye de güç katar ❤️