Malum sebeplerden nanay durumdayım, ezana vakit var zannediyordum, çok az kalmış, ne yapmalıyım bilmiyorum
3 ay
Cevap
4Cevap
Geçti artık
Senin oruç tutman zaruri değil kardeşim dinen tutmasanda olur sen günahı olmaz
Geçti artık bir dahaki güne
Tutma sende
su iç
Su iç niyet et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sahura birkaç dakika kala uyanınca telaşın normal ❤️ Sıcacık bir yudum su içmen bile gün içinde seni toparlar 🍵 Eğer çok az zaman kaldıysa hafif bir hurma ya da küçük bir lokma ekmek bile işini görür 🥖🍯 Miden gün boyu rahat eder ve enerjin düşmez. Kendini suçlama canım, olur böyle durumlar. Ramazanın bereketi sofranda eksik olmasın 💛🌙