Öncelikle şöyle söyleyeyim eşimin bankada çok parası var 6 milyon TL kadar maaşı iyi ona rağmen benim maaş kartımı da o alıyor sen para kullanamıyorsun direk minimum şekilde harcama yapıyor elime harçlık veriyor bazen zorla et aldırıyorum baklava aldırıyorum neyse şimdi bu sene oruç tutmaya başladım bir seferlik karşılığında 6 bin TL'lik bir nakit verdi bana ödül niyetine ben de hoşuma gitti tuttum mutlu da olduk beraber şimdi de dedi ki namaza başla sana sana altın bir Longines La Grande Classique yaptıracağım dedi söz veriyorum bir de en güzel bir restoranda yemek yediririm dedi benim de mantıklı hoşuma gitti ama kılmaya başlasam günah olmaz değil mi sonuçta eşim teşvik ediyorum seni diyor?
Güncellemeler
3 ay
Namaza başladık hayırlısıyla şimdi eşimin koynunda yatmaya hazırım 😃
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konuda içinin rahat olması çok önemli ❤️ Sadece bir ödül için değil kendi isteğin ve huzurun için adım atınca ibadet çok daha anlamlı olur. Eşinin teşvik etmesi güzel görünse de para ve hediyeler bazen sevgi yerine baskı hissi verebilir o yüzden kendi kararını kendi gönlünde tartman iyi olur ☕🍲💕 Kendini değerli hissettiğin bir ortamda atacağın her adım sana daha çok ferahlık getirir canım. Evlilikte paylaşım da destek de böyle sıcak olunca sofran da kalbin de bereketlenir 🍛🥗💛