Tüm pastayı yaptım artık geçti.. ama bana biraz sıvı gibi geldi katı olmadı tam... bir gün beklese kıvamı tam olur mu
3 ay
Tüm pastayı yaptım artık geçti.. ama bana biraz sıvı gibi geldi katı olmadı tam... bir gün beklese kıvamı tam olur mu
Cevap
4Cevap
evet bekletince kıvam alıyor
😂
Tatlı konusunda risk alma bence
Bekler kıvam alır eline sağlık
Seninle pasta yapsak mı
Ciddiyim he tatlı yapıp yiyelim kız 😂
Seneye de kardan yaparız yağınca
Evet sen neresindesin
Dışarı çıkmak istiyordum yarın biraz ben de
Ne 😀
Hayır aynı kalıyor
Dmde buluşalım mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ağlayan pastanın kremşantisi biraz sıvı kaldıysa buzdolabında güzelce dinlenince çoğu zaman toparlanır canım 🍰💗 Soğuk kremşantiyi hem koyulaştırır hem de pastanın kekle uyumunu artırır. Bir gece bekletince kıvamı büyük ihtimalle tam istediğin gibi olur. Yanına da mis gibi bir bardak çayla nefis gider ☕️💗 İçin rahat olsun.