3 ay

Ayrıldığım sevgilim kendimi öldürürüm sorumlusu da sen olursun diyor?

Arkadaşlar yorumunuza çok ihtiyacım var çünkü mental olarak hiç iyi değilim ciddi anlamda ben bu çoçukla ciddi düşündüm ve ciddi şeyler yaşadım ama daha sonrasında çok değişti hatalar yanlışlar yaptı defalarca affettim onu ama hep nankörlükle karşılaştım en sonunda da artık dayanamadım ayrıldım çünkü kendimi değiştircem söz diyip tekrar aynı şeyleri yapan bir insandı bana çok hata ve yanlış yaptı bende en son ayrılmak istedim ayrıldım kalktı geldi yanıma son kez konuşalım dedi konuştuk baktım uzatıcak bende yeter dedim artık git oda son kez senden bir şey istiycem dedi son kez beraber yemek yiyelim sonra gidersin bende giderim dedi kabul etmedim ısrarla bunları tekrar etti kabul etmeyip gitmek istediğimde gidersen kendimi öldürürüm sorumlusu da sen olursun dedi ne biçim konuşuyorsun dedim bu şekilde konuşursan anneni ararım dedim ararsan hepsini engellerim dedi sonra bende sinirlendim ne halin varsa gör diyip gittim arkama bakmadan daha sonra e postam dan falan yazmış ben bunları bir gün sonra gördüm tabi ibanıma falan da yazmış yazıklar olsun işte öldüğümden bile haberin olmayacak hakkını da helal etme falan bende bunu görünce aradım o gün başka şehirden çünkü yanıma gelmişti iki kez aradım açmadı sonra hiç ulaşmadım oda hiç ulaşmadı hayatımı mahvetti mentalim ruh sağlığım bir çok şeyimi aldı benden bana iyi gelecekler şeyler duymak istediğim için buraya yazmak istedim çok yanlız hissediyorum kendimi

Ayrıldığım sevgilim kendimi öldürürüm sorumlusu da sen olursun diyor?
Cevapla