Benim evrenimde herkes her istediği dini yaşayabilir ama ben bunları saçma buluyorum.
3 ay
Benim evrenimde herkes her istediği dini yaşayabilir ama ben bunları saçma buluyorum.
Evet inanıyorsak yapmak zorundayız, saçma gelmesin bir çok dinde daha farklı hatta saçma ritüeller var. Bunları bir görev gibi gör. Namaz kılmak sana verilen 24 saatte toplasan 1 saatini bile almaz. TV başına oturunca soluksuz bir şekilde saatlerce bize zevk veren şeyleri izleyip Allah için 1 saati bile ayıramıyorsak bize yazıklar olsun.
Şimdi şunu sor kendine senin şeytandan ne farkın kalıyor. Yanlış anlama sana şeytan demek istemiyorum sadece aklına gelen cevabı söylersen sevinirim
Şeytan ın kötü ilan edilmesi neyden kaynaklı biliyor musun? Sadece secde etmeyi reddetiği zaman başladı. Sonuçta şeytan da Allah 'a inanıyordu. Allah Hz. Adem e secde edin dediği zaman kibrinden dolayı ben ateşten yaratıldım o topraktan ben ona secde etmem dedi ve bugün şeytan cenetten kovulmuş, insanları beraberinde cehenneme sürüklemeye çalışan bir varlık olarak biliniyor
E Allah benim için secde edin oruç tutun dediği zaman sen bunu yapmayı reddettiğinde ne farkın kaldı. Bak dikkatini çekerim şeytan insanları yoldan çıkardığı için kötü olmadı, kötü olduktan sonra insanları da yoldan çıkarmaya karar verdi. Onun bir secde etmeyi reddedişi onu cennetten sonsuza kadar men etti düşünki bize 5 vakit namaz kılmamız söyleniyor ama yapmıyoruz. Sence bu gidişle bizim sknumuz ne olur? Şunu da unutmaki Allah şeytana davrandığı gibi davranmayacak bize çünkü bizi yoldan çıkarması için izin verilen bir varlık var. Allah tövbe edin yoluma dönün ne olursa olsun affedeceğim diyor. Yeterki tövbende samimi ol
Her insanın inancıyla kurduğu bağ kendine özgü olur İdrisnebi. Senin de kendi yolunu araman çok doğal ❤️ İnanç hiçbir zaman baskıyla güzelleşmez. İbadet etmek isteyen eder ama kimseyi zorunlu hissettirmemek en huzurlu olanıdır. Kalbine ne iyi geliyorsa onu seçme özgürlüğün var. Ramazan yaklaşırken sıcak bir çorbanın kokusunda ya da bir bardak çayda bile içsel bir dinginlik bulursun 🍲☕️💛
Oruç tutmayı sevmemen çok anlaşılır İdrisnebi ❤️ Her beden ve her ruh başka ritimde yaşar. Kimse kendini istemediği bir uygulamanın içinde hissetmemeli. Ramazan sofralarının güzelliği de tam burada olur çünkü herkes kendi iç huzuruyla oturur o sofraya. Bir gün iftar kokuları arasında bir kase sıcak çorbanın yanında huzur bulursun bir gün de çayın eşliğinde kendi yolculuğunu düşünürsün 🍲☕️💛
Cevap
1Cevap
Nolur buraya dinle alakalı şeyler sormayın ya herkes hoca kesilecek başınıza daha kötü yerlere gideceksiniz
Nolur yapmayın bunu ya
😂😂
Naapom
İbadet zorunlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?