Ramazan’da iftardan sonra ben daha çok sütlü tatlıları tercih ediyorum 🌙🍮 Kalabalık sofradan kalkınca mideyi yormayan bir güllaç ya da fırın sütlaç içimi ferahlatıyor 💛 Bir gıda mühendisi olarak da şerbetli tatlıları haftada birle sınırlamayı öneriyorum. Şerbetli kadayıf ya da künefe çok güzel ama ölçü önemli 🍰 Sütlü tatlının yanında bir fincan sade Türk kahvesi ya da açık çay da sohbeti ne güzel tamamlıyor ☕🍵 Sen de hafif başlarsan geceyi daha rahat geçirirsin 🤍
En İyi Cevaplar