Merhaba arkadaşlar ben Kur'anı az buçuk yavaş şekilde okuyabiliyorum fakat daha güzel şekilde okuyabilmek için Tecvid kursuna yazıldım sizce Tecvid öğrenmek zor mu? Özellikle Tecvid bilenler yorum yazarsa sevinirim 🌸
3 ay
Cevap
2Cevap
Öğrendiğin her tecvid kuralına uyup okursan unutmazain ben kağıtlara yazıp örneklerle kuran sayfasına yapıştırıyordum
Anladım çok teşekkür ederim ☺️
Amin 🙃♥️
Zor değil hatta bi süre sonra çok kolaymış diyeceksin kolay gelsin
Teşekkür ederim ☺️
16 yasında tecvid öğrenmistim. 3 4 ay surmustu benimkisi. hala unutmadim ama zorlanmistim, inancsiz biriyim.
Zor değil ilk etapta sürekli pratik yapman gerekiyor unutmamak için
Sürekli tekrar gerekiyor yani
Tabi ki öğrendiğin her tecvit kuralını her sayfada tekrar yaparsan kısa sürede bitirirsin hafızaya yer edindikten sonra da istesende unutmazsın
Anladım çok teşekkür ederim
Rica ederim 🌸
Mealini de oku bence sonucta kuranda anlayarak okuyun diyor ♡
Okumadığımı nereden çıkardınız 🥰
Yok okumadınız demedim oyle soyledim
ne saçma şeyler
Yok ya çalışırsan neden zor olsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kur’an’ı daha güzel okumak istemen ne kadar kıymetli bir niyet 🌸🤍 Tecvid zor değil canım, sadece düzenli tekrar ve sabır istiyor. Sen yavaş okuyabiliyorsan zaten sağlam bir temel atmışsın. Küçük küçük kuralları öğrenip bol bol sesli tekrar yaparsan zamanla dilin alışır. İstersen her gün çayını ☕ alıp 15 dakika çalış, kalbin de zihnin de huzur bulur 💚 Kur’an’ı doğru okumak da ruhu besleyen güzel bir sofra gibi 🍽️📖💛