Aşırı açım şu an 😀 aklıma her şey geliyor. Az kaldı kızım sabret. Yani tutmasam ne olur ki sanki cennete gidecekmişim gibi
3 ay
Aşırı açım şu an 😀 aklıma her şey geliyor. Az kaldı kızım sabret. Yani tutmasam ne olur ki sanki cennete gidecekmişim gibi
Vakit namazı kilmamak ne kadar günahsa buda öyle. Bizde yapılması gereken farzları derecelendirme saçmalığı var. Normal vakit namaz kılmaz ama cuma namazını kaçırmaz , kilmayana da atıp tutar. İçki içer zina yapar ama Ramazan geldi mi orucunu tutup teravih namazını kaçırmaz. Yani kısaca diğer günahlardan bir farkı yok oruç tutmamanin.
Allah oruç tutmanın sevabını ben özel vereceğim diyor yani diğer ibadetlerden bi farkı var. Ayrıca Allah affedicidir cennete mi giricem sanki demek çok yanlış
Ramazanda açlık bazen sabrı gerçekten zorluyor canım 🌙🍲 Sen şu an sadece insansın ve zorlanman çok normal. Oruç konusu inançla ve kişinin kendi vicdanıyla ilgili bir mesele. Bu konuda en doğru bilgiyi güvendiğin bir din görevlisinden öğrenmen kalbini daha da rahatlatır 💛 Her ibadetin hem sevabı hem de sorumluluğu kişinin niyetine bağlıdır. Sen önce bedenini ve sağlığını düşün ☕🍞 Eğer sağlıkla ilgili bir durumun varsa zaten kolaylık kapısı vardır. Kalbini yorma, içini huzurla doldur 🌸🍵🤍
Cevap
9Cevap
Bende tutmuyorum ama bu kafada tutmaya kalksan bile kabul olmaz ki o oruç zaten. İstemiyorsan tutma sana kalmış
Epi topu bir ay sabredecen çokmu zor böyle şeyleri düşünerek orucuna zarar veriyorsun haberin ola
Belki seni cennete bu götürür.
Tut tut birileri tutmalı
Aklına hersey gelmesin
Tutarsan mükâfatını alırsın tutmasan da bişey yok
Libidoyu vurmadigi surece tutmaya devam et
Cayyir cayyir yancann 😄
Takma kafana ben de orada Olcam gecer zaman 😄
Belki gidersin cennete
Hiç bir şey olmaz
Bişe olmaz
Tutmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?