3 ay

Arkadaslar bu ay biraz fazla mi stres yaptim bilmiyorum ama üşüttüm reglim ama çok olamıyorum?

Çay falan söktürür mü dün kahverengi lekem geldi o üşütmeden kaynaklı oluyorum ama çok değil bunun içinde strese girdim.
Arkadaslar bu ay biraz fazla mi stres yaptim bilmiyorum ama üşüttüm reglim ama çok olamıyorum?
Cevapla