Orucu yarıladık bakalım sanırım 13 gün sonra bitiyor keyifler yerinde mi 😇
3 ay
Orucu yarıladık bakalım sanırım 13 gün sonra bitiyor keyifler yerinde mi 😇
Çok şükür oruç tutamasamda ssglıktan dolayı tutan ınsanlara ımreniyorum. allah kabul etsin nefsinden uzak durup allah için yapan kullara selam olsun. allah sağlık sıhaat huzur mutluluk ve bereket versin bütün fskşr zor durumda olanlara.
Amin cümlemize 🤲🏻
Allah razı olsun teşekkürler sen de kendine iyi bak
Rica ederim umarım mutlu kız olurum
İnşallah
Csnını hıc bıseye sıkma hersey bızler ıcın ınsanlar bıle ınan buna sınav dunyasındayız ıyı kötü guzel cırkın hersey bır arada cennet te cehenemde burası baktıgında. hayat zaman akıp gidiyor kuranın özeti sevmek, okumak, anlamak ve insana yakışır şekilde yaşamaktır ne az ne cok her şey dereceli ahlamak gulmek gbi
Öyle yani imtihan dünyası sonuçta
Evet öyle Allah var sonuçta bizi anlar
Rica ederim bugün iyiyim şükür
Allah şükrünü arttırsın inşallah oruç namaz uğraşıyorum yani evde iş olursa da yapıyorum hem dünya için hem de ahiretimi kurtarmaya çalışıyorum işte
Evet Kur'an okuyorum bir defa hatmettim ikinci kere de Allah izin ederse hatmetmeyi düşünüyorum
Maşallah. bayıldım. peki türkçesini bilerek araştırarak okuyorsun değil mi? ve mesela ben türkçesini yasinin ve arapçasını ezbere bilirim. kuranı türkçe okuyup tairh ile birlikte arştırıp okuyorum. sanada tavsıye ederim. allah güxel ameller yazsın canım benım cok mutlu oldum Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın herdaim.
Amin türkçesini okuyorum tabii ki ama Kur'an ı hatmettiğim zaman bir defa okumuştum tam olarak hangi sure hangisinin anlamı bilmiyorum ama yine de helal haram konusunda biliyorum okudum türkçesini de zaten sadece bazı Allah'ın bazı emrettiği şeyleri yapmak yani bilmiyorum ama zor gibi geliyor düşünce olarak ve uygulamaya geçmesi zor benim için
Hepimiz için inan ki öyle. ama unutma kuran da allah ın anlatmak istediği özet şu hayatı iyi bir insan olarak yaşa ne çok ne az hep dengeyi bu ve bu herşeyde iş yemek aşk vs. günah işlediğinde tövbe edip çaba göster tekrar yapmamak için ve nekadar tövbeni tutamasanda bil ki tekrar tövbe et ve sözünde durabildiğin kadar dur. sevgi bakidir dünyada ölüm ve sevgi gerçektir. aslında özet bu kuranda peygamber lerin hayatını anlatır ve allah aşkını tek olduğunu ve ona inandığın zaman mükafatını ve zorda olsa allah a şükğr etmeyi.. aslında gerçekten bu ve dedikleri gibi kuran yaşanmış bir gerçek pyğzden tarihi ile oku lüt kavmi gerçektn vardı mesela lüt gölünün oralarda yaşamış. ve daha neler neler.. oyğzden kuran gözü açar..
Haklısın öyle doğru söylüyorsun tabii ki ama mesela ben Allah'ın kadınlara kapanmayı tesettürü emrettiğini biliyorum önceden kapanmıştım evet Allah emrettiği için ama maalesef sonradan açıldım şeytan veya nefsimden dolayı olabilir bilmiyorum şu an kapanmakla ilgili düşüncelerim farklı açık olmak daha güzel geliyor istediğim tarz şeyler giymek istiyorum mesela ne yapacağımı bilmiyorum ama yine açılırsam diye ailem de izin vermiyor artık kapanmama ve ben de kapanmak istemiyorum artık eskisi gibi yani
Canımın içi o hala muamma bakara süresinde anlatıyor allah aslında edep yerini kapamak ve başına örtü geçirmek anlamında ama fiziki mi düşüncemi asıl amaç orayı hala anlamış değilim yanı acık sacık gıyınmedıkten sonra edebınle olduktan sonra ınan kı onemlı degıl allah orada anlatmak ıstedıgı hayvandan ayıran bızı gıyımımız gıyınmene dıkkat et anlamında. yanı sana kötü göxle kımse bakamıcagı gbı gıyın. allah kımsenın kötulugunu istemez sınav bu zor ama işte yapabıldıgını yap ama deıdıgm gbı sen hanım hanım bır ınsansın acık gıyıncehını abuksabuk gıyınmıcrgını bılıyorum sacın acık olsun onemlı degıl sen aklını fıkrını kmtuluge kapa bagla.. fıkırım bu ama dogru ama yanlıs allah bılır ama söyle dusun önce duzgun olalım sırasıyla allah zaten nasıp eder. sunnet yapmasanda olur ama farzı bıl farzı yapmasanda olur önce ınsanlıgı kurana gore yaşamayı bıl. ve zaten sırayla gıttıgınde allah zaten sana yol gösterecek ama karsına cıkan bır ınsan ama ayet ama söz ama ruya.
Dm kutum kapalı ondandır hjhjhj
Neden çarpıldın ki hjhjhj
Teşekkürler inşallah öyle olur
Rica ederim iyi geceler
Ramazan’ın ortasını görmek insana tatlı bir yorgunluk ve huzur veriyor 🌙💛 Sen de fark etmişsindir sofralar daha bir düzenli, kalp daha bir yumuşak oluyor. Son 13 günü biraz daha bilinçli geçirmen güzel olur. İftarda hafif çorbalar 🥣, yanında zeytinyağlılar ve bol su iyi gelir. Sahurda yumurta, yoğurt ve cevizle daha tok kalırsın 🥚🥗 Çayını yudumlarken kendine küçük şükür molaları ver ☕🌸 Kalbin de miden de dengede olsun 💕
Cevap
20Cevap
şaka maka keyifler gayet güzel gidiyor dimi? Ramazan ayının yarısına geldik artık son düzlüğe girdik diye düşünüyorum.
Evet öyle
Keyifler yerinde, Ramazanın sonuna doğru daha da iyi olacak.
Evet öyle
Oha zaman ne çabuk geçiyor
Evet öyle zaman hızlı geçiyor
ben her gün keyfimdeyim var yiyorum olmasa yiyemem.
Var yiyorum olmasa yiyemem derken anlamadım nasıl yani
8 gün kaldı..
Evet öyle yani ramazan bitiyor
Ne çabuk geçiyor
Evet öyle
İyi bayram yaklasti
Evet az kaldı bayrama
Her şey yolunda şükür
Allah iyilik versin güzel
Sen nasılsın
Ben de iyiyim
Daha iyi olursun umarım.
Umarım yani
Umarım diyelim o zaman. Bende iyi değilim laf olsun diye iyi diyorum. Aksine berbat durumdayım.
Anladım yani neden iyi değilsin yani bir sorun mu var peki
Çok sorun var ;) sorduğun için teşekkür ama maalesef anlatma şansım yok. Umarım beni maruz görürsün
Sorun değil umarım iyi olursun Allah iyilik versin yani
Amin cümlemize. Sen dediklerimi unutma. Yasin daha çok genç. Hayatını istediğin gibi şekillendirme şansın var az ya da çok. Ufak şeyleri asla takma kafana.
Anladım inşallah kafaya takmam teşekkürler
Hayırlı akşamlar sana
Sana da hayırlı akşamlar
Bana bşraz zor geçiyo
Anladım
Şükür diyip bekliyoruz
Güzel
İyi olmaya çalışıyorum sağol
İyi geceler
sen mutsuzken biz nasıl keyifli olalım
Ben mutsuzum diye herkes mutsuz olacak diye bir şey yok ki mutlu ol
olamam buranın ilk üyelerindenim bu 3. hesabım ve o zamanlardan kalan bazı kurallara takılı kaldım platformda mutsuz umutsuz çaresiz ya da problemleri olan ya da sohbet etmek isteyenlerle iletişim kurup o üyeleri sıkıntılarından kurtarmaya çalışırdık ve o kişi mutlu olunca mutlu olurduk onun mutluluğu bizim mutluluğumuz olurdu ama o zamanlardı 15 yıl önce şimdi ki saçma sorular ve daha saçma cevapların olmadığı zaman
Anladım
Çok şükür güzel gidiyor senin
İyi sayılır sağol
umarım hep iyi gider
Valla ne ara oldu ya
Oldu yani öyle
Zaman hızlı geçıyor
Evet öyle
😊
😊
İyi gidiyor
Güzel
Yerinde şükür
Güzel
her şey yolunda
Allah iyilik versin
sen neden mutsuzsun?
Ailem yüzünden
ah bu aileler ah
Maalesef öyle
konuşmak istersen gel anlat
Hızlı geçti
Evet
Ramazan ruhu güzel
Yani öyle
Evet
Allah iyilik versin
Nickimden belli değil mi nasıl olduğum zaten
Evet kapalı doğru
Yani pek hatırlamıyorum ama olabilir bilmiyorum
İyi.
Grup
Güzel sevindim
Anlamadımm
Yanlış yazmışım iyi olmana sevindim dedim sadece
Libido dışında zorlanmadik
Anladım
Anlayamazsın kanka djjsj
Kanka derkennn yorumdan cevap yazınca kanka mı olunuyormuş ki
Niye bu kadar takildin sövmedim bişi etmedim 🤔🤔
Sevgilim var da o yüzden sorun olabilir diye
Saçma değil mi bişi dicem olmucak yazamadım da
Sevgiline sole her dala ziplamasin sanaldan sevgilimi olur 4mk beyin yerler altında djjsjs
Anladım ama konuşmak istemiyorum sevgilim var yazmanı istemiyorum
Bende. İstemiom zatenn nerden çıkardınız yazık size
Tutmadigimiz icin
Çok güzel
Güzel sevindim senin adına
çok şükür iyi
Allah iyilik versin
İyi olmaya çalışıyorum sağol
Amin cümlemize
Berbat
Neden
Uzun hikaye roman yazsam Nobel ödülü alırım
Anladım Allah iyilik versin umarım iyi olursun
Saol
Rica ederim
Yerinde
Allah iyilik versin
Herkese
Amin
Amin
Tutmak zorunda değilim
Ben metin , yaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?