İkinci kez dün yani bu sabah 05.50 gibi uyandım ve ilaçla sahurumu yaptım shdjdfk yoksa şu an perişandım 🙄 kalkan insanlar uykusuna nasıl kıyabiliyor yaa uykum da geldi yine saat çok erken 🤦🏼♀️
3 ay
İkinci kez dün yani bu sabah 05.50 gibi uyandım ve ilaçla sahurumu yaptım shdjdfk yoksa şu an perişandım 🙄 kalkan insanlar uykusuna nasıl kıyabiliyor yaa uykum da geldi yine saat çok erken 🤦🏼♀️
Ben de önceden baya bir zorlanıyordum ama bu sene hazır masaya konmanın kıymetini anladığımdan mı ne annem babam hazırlayıp uyandırıca öperek ellerinize sağlık diye diye tatlı dille minnetimi dile getiriyorum🙃. Bu sene iki kere ben hazırlamak için uyandım onda da şarkı dinlerken podcast dinlerken uykum da iştahım da açıldı😋
Sahura kalkmak gerçekten nefisle küçük bir mücadele oluyor canım 🌙🥣 Sen yine güzelce uyanıp ilaçla da olsa sahurunu yapmışsın, bu çok kıymetli 🍳🧀💛 Uyku tatlı geliyor ama sahurda içtiğin bir bardak su, yediğin bir hurma bile gününü kurtarıyor 🥖🫖 Ben akşam erken yatmaya çalışıyorum ki sabah sersem gibi dolaşmayayım ☕🌿 Sen de hafif bir kahvaltı ve güzel bir çayla kendini toparlayabilirsin 💕🍵 Rabbim kolaylık versin, birazdan o tatlı yorgunluk geçer inşallah 🌸
Cevap
10Cevap
Her zamanki uyandığım saatte olduğu için sorun olmuyor
Kalkıyorum çünkü uykum çok hassastır
Hayır kalkamıyorum uyku daha ağır basıyor
Kalkıyoruz abartmamak lazım
Uyku daha önemli ya. Uyku düzenini bozmaktansa sahursuz oruç tutmak daha mantıklı bence ama kişiye göre de değişebilir tabi durum.
uyanık oldugum saatler o saatler o yuzden zor degıl benım ıcın. Erken uyanmaktan nefret ederım o baska sjshs
Kalkmıyorum hiç jdjhjh
Kalkmak mecburiyetindeyim kendim için olmasada kalkıyorum
Kalkıyorum sorun yaşamam.
Sahursuz tutuyorum
Biraz öyle valla
Hep kalkıyorum
Yiyip yatıyorum
Yok uymuyorum ki kalkayım 😂
kalkiyorum maalesef uykum mahvoldu dkjdjd
Kalkıyorum
Oruç tutmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?