Güncellemeler
3 ay
Davulcu amca Semicenk çalıyordu en son noldu
"Ellerunu tutana gözlerine bakana (iftara kadar bana) haram olasın haram "kahveme gelsin 🎶😂 🎈🌄

Cevap
5Cevap
Helal olmasaydı içmezdim
Ben içerdim evet
Çay insanı değilim ama kahve ile bağımız çok yüksek ne olursa olsun içerim.
Tersini deneyelim bakalım ne oluyor :)
Bir mantıklı imsan daha
Kurdu sinirlendirmeyin kısmına cevap vermiştim ben :)
Ben kurt ve sakinlik 🤣
Çay içerdim heralde
içerdim
İçmezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çay ☕ ve kahve ☕ hayatın tatlı molası ama senin iç huzurun hepsinden kıymetli 💛 Kalbini rahatsız edecek bir durumda ben o fincanı elime almak istemezdim. Lezzet geçici ama gönül rahatlığı kalıcı 🌙💖 Ramazan’da sahurda sade bir kahve yerine mis kokulu ıhlamur 🍵 ya da sütlü kakao 🥛🍫 da insanı mutlu eder. Önemli olan senin içinin ferah olması canım 💕🍽️