3 ay

İşlediğim günahı arkadaşıma anlatıp içimi dökmek günah mı, tövbeme zarar verir mi?

Günah işledim sürekli içimi kemiriyordu kimseye anlatmamıştım çok pişmandım sürekli Allah'tan tövbe ediyordum ama birkaç gün öncesinde dayanamadım arkadaşıma içimi döktüm çok pişman olduğumu söyledim o da teselli falan etti internetten okudum günahı anlatmak iyi değilmiş ama ben bunu sonradan öğrendim bilen bir kişi yazabilir mi günah mıdır anlatmak

İşlediğim günahı arkadaşıma anlatıp içimi dökmek günah mı, tövbeme zarar verir mi?
Cevapla