Ramazan Bayram harçlığı almayı mı yoksa vermeyi mi daha çok seversiniz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 51 Bu bayram kimler bayram harçlığı verecek? Kimler alacak? 😅😅 Güncellemeler+1 yıl 🍬 Bayram harçlığı almayı mı yoksa vermeyi mi daha çok seversiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Affedilmeyen Takip Et FenomenMentor Yaş: 42 +1 yıl veren gruptayım ben bayram harçlıklarını :))almak konusunda beceriksizdim ama vermek konusunda cömertim:) 1 0 Yorumla
TeomanŞarkısı Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 +1 yıl Aldım annem, babam ve babannmeden küçük kardeşimede harçlık verdim harçlığımla 1 0 Yorumla
MyColorDark Takip Et FenomenGuru Yaş: 34 +1 yıl Bu sabah soyuldum. 😂 Toplamda 2.500 lira dağıttık. Müslüman bile değilim. Daha yeter, gelmeyin. 😂 1 0 Yorumla
Sedeffffffff58 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Yas geçtiği için... vermek den başka çaremiz yok kanka 😁 1 0 Yorumla
laylaylomgalibaa Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Almayı tabiki ama artık veren tarafim 1 0 Yorumla
Garezimmivar Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Bayram harçlığı almayı özledim desem ☹️ 1 0 Yorumla
Yusuf022 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Şuana kadar ne bayram harçlığı aldım nede verdim 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Ramazan konusunda 444 cevap paylaştı. Aldığımı veriyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
veren gruptayım ben bayram harçlıklarını :))
almak konusunda beceriksizdim ama vermek konusunda cömertim:)
Aldım annem, babam ve babannmeden küçük kardeşimede harçlık verdim harçlığımla
Bu sabah soyuldum. 😂 Toplamda 2.500 lira dağıttık. Müslüman bile değilim. Daha yeter, gelmeyin. 😂
Ne veriyorum ne alıyorum
Yas geçtiği için... vermek den başka çaremiz yok kanka 😁
Almayııı
Almayı tabiki ama artık veren tarafim
Bayram harçlığı almayı özledim desem ☹️
Şuana kadar ne bayram harçlığı aldım nede verdim
Vermeyi tercih ediyorum.
Aldığımı veriyorum
Alma yaşım geçti, veriyorum.
bayram harclıgı almaya severim
Almayı 😂
Vermeyi
ikisinide sevmem...
Almayı severimm🤑
Gelene gidene dağıtıyoruz bakalım nolacak
Kardeşlerime verdim yüz TL yeter
Almayı severdim. 😂
Vermeyi
Almak