Kafam bozuk, çok sık içen birisi değilim ama ramazan bittiği için kafa dağılsın diye içeceğim, sizce çok günah olur mu?

Bir kaç kadehten bişey olmaz
Güncellemeler
+1 yıl
Ramazan nedeniyle saygısızlık olsun istemedim ama bitti yani , maşallah bi taşlamadiginiz kalmış. Vurun be sizde vurunnnn
Kafam bozuk, çok sık içen birisi değilim ama ramazan bittiği için kafa dağılsın diye içeceğim, sizce çok günah olur mu?
Cevapla