Ramazan ayında ve sonrası insanları iki yüzlü yapmıyor mu?

Başlık bulamamış olabilirim :) şöyle izah edeyim; 30 gün oruç tutan insanın, 31. gün hemen alkole ya da başka şeylere saldırması, sarılması ya da kavuşmuş gibi yapması iki yüzlülük değil mi? :)
30 gün ile cenneti mi satın almaya çalışıyorsunuz? :)

Dipnot: Sen farklı mısın diye soranlar olacaktır. Farklıyım ben ramazan ayında da normalde neysem o oldum :) oruç tutmadım.

Sadece sizin gibiler bana iki yüzlü gibi geliyor.
Ramazan ayında ve sonrası insanları iki yüzlü yapmıyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Size 30 gün günah olan şeyler, 31. gün günah değil mi? :)
Ramazan ayında ve sonrası insanları iki yüzlü yapmıyor mu?
Cevapla