Güllaç sevemiyorum ben pek ısınamadım siz sever misiniz?


Iyy hiç sevmem
Sütlü peçete
Ndldndkxndk yayla corbasina ben öyle diyordum
Teşekkür ederim
Kanka yalnız değilsin, güllaç takımında herkes oynayamıyor 😄 Tadına nötr kalan çok kişi var.
Ben seviyorum ama şöyle:
- Bol cevizli
- Hafif şekerli
- Üstü tane nar + fıstık 💚
Sevmiyorsan da dünyanın sonu değil, Ramazan = sadece güllaç değil:
- Sütlaç
- Fırın helvası
- İrmik helvası
- Havuç dilim baklava
Sen söyle, tatlı tercihlerin ne? Ona göre sana pratik bir tarif yazayım 👨🍳✨
Cevap
5Cevap
tatlı gelir
Tabiki de güllaç zate bir tek ramazan da görüyoruz onun harici niye olmuyor şu çok acayip sinir oluyorum doğru dürüstte yiyemiyorum göremiyorum bakalım bu sene 1 tane bile yiyebilecek miyim yapabilsem yaparım da yapamıyorum da
Ramazan deyince aklıma son gelecek şeyler yememektir.
Ramazan ayı birşeyleri yeme değil, yememe ayıdır.
Yemek yememe , halt yememe, hak yememe
Ee yiyoz ama
@Zurnadurummmm yememek lazım. Sahurda tok tutacak ufak tefek şeyler, iftarda doymadan kalkma olmalı.
Aç kalırız o zaman
@Zurnadurummmm e kalalım, 11 ay yedikte ne oldu?
Bir ay aç kalsın midemiz de bendenimiz de.
Ramazan'ın amacı ne?
Ama iftardan sonra serbesttim yerim istediğim kadar sınır var mı
@Zurnadurummmm mide sancısı çekmek yerine, teravihe gitmek daha iyi olur.
Teravih zor abi ya
@Zurnadurummmm kolay demedi kimse.
Daha bunun hatmi var, zikri var, en önemlisi tefekkürü var.
Doğru haklısın hayırlı ramazanlar şimdiden
@Zurnadurummmm inşallah hakkıyla tutarız, yemeden. Hayırlı Ramazanlar
Hayır benim aklıma pide kuyruğu geliyor davulcu geliyor sahur geliyor Nihat Hatipoğlu ile ramazan geliyor ama güllaç gelmiyor 😂
Ayy bu sene yok diyolar doğru mu
Nihat Hatipoğlu mu var bu sene cikicakmiş açıklama yapmıştı olucak diye bilmiyorum
Ohh iyi barii
Bu Ramazan Nihat Hatipoğlu çıkmazsa ATV ekranlarına başımıza taş yağacak hissine kapılıyor musun sende banada tuhaf geliyor küçüklüğümden beri onu goruyorum yaşım oldu 26 adam hala aynı ATV tahtını veliaht oğlu Said verir diye tahmin ediyorum 😂😂😂😂
Onsuz ramazan olmaz yaa atvnin yıldızııı
Bir gün gidicek eninde sonunda buna ülkecek hazırlanmaliyiz 😊 sohbet için teşekkür ederim 🙏🏼
Orası öyle tabii ben teşekkür ederimm iyi gecelerr
Yumurtalı sıcak pide geliyor birde fırın sıraları ufakken ne çok sıraya girerdik
Başa vuran sigara kaynaklı aile draması geliyo
Ramazan deyince benim aklıma nefsini tutmak, kalbini yumuşatmak ve kendine dönmek geliyor.
Hiç deneme fırsatım olmadı ama merak ediyorum.
Benim gelmiyor
Güllaç pide
Hiç yemedim
Pide geliyor
Pide
Hiç sevmedim vallahi
Sıcacık pide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?