2 tane üst üste gusül abdesti alınca bi tane bozma hakkı oluyormuş bunun doğruluk payı nedir?

İşin şakası bir yana da böyle bir şey olsaymış iyimiş 😂
2 tane üst üste gusül abdesti alınca bi tane bozma hakkı oluyormuş bunun doğruluk payı nedir?
2 tane üst üste gusül abdesti alınca bi tane bozma hakkı oluyormuş bunun doğruluk payı nedir?
Cevapla