Çok şükür; Hiç aksatmadan tutmaktayım..💫
Bir iki gün aksatmışlığım oldu.. 🙁😟
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aksatmadım ama haftaya kanal tedavisi olacağım için 1 gün aksatmak zorunda kalacağım
Teşekkür ederim güzel hanım 😊
Çok şükür aksatmadan tutmaktayim regl hariç
En iyi görüş için teşekkür ederim
Evt kaç gün geçmiş 🤣ok
Cevap
18Cevap
Ben tutmuyorum abla maalesef. ama inananların sağlık sorunu hariç tutmaları gerekiyor tabi ki de. senin de tutukların kabul olur umarım :)
Allah'ın bildiğini kuldan saklayacak halimiz yok. Genelde orucumu hep savsaklayan bir insanım
İlkokuldan beri tutarım son 6-7 yıldır 3 ayları eksiksiz tutmaya çalışıyorum
Desene normalde ye iç uyu uyan işe gidiyordun şimdi yemek gitti. Uyu uyan işe git 😂
Diş tedavisinden dolayı aksatmışlığım oldu.. Çok şükür onun dışında aksatmadan devam ediyorum..
Full tutan biriyim
34 yaşıma girdim 7 yaşından beri firesiz gidiorum Allaha şükür
Tutmayanlar yazmasın mı 😂
Şu güne kadar aksamadı.. Bakalım..
Aksatmam çok şükür ama geçen gün gitti, Oda +18 Lee yüzünden 😭😭
Çok şükür aksatmıyorum
Şu ana kadar aksatmadım
Hastalık dışında aksatmadım 😑
Hiç aksatmadık Allah’a şükür
hiç aksatmam
Aksatmadan
Hiç tutmayanlardanım
1 eksiğim var bu yıl
Birkaç gün tutamadım
Aksatmam
tutuyoruz knk
😁😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar