Ya nedense benim canım hep soğuk ve serinleten şeyler istiyor sahurda...

Ahududu şerbeti ahhh tadı nasıl acep
Ya nedense benim canım hep soğuk ve serinleten şeyler istiyor sahurda...

Ahududu şerbeti ahhh tadı nasıl acep
Süt Ürünleri: İftarda; mide için daha güvenli yiyecekler yerim.
Sahurda; susatmayan, besin değeri yüksek, daha çok kahvaltılık türü yiyecekler yerim.Süt ürünlerini sevip sık tüketiyorum ancak uzun süre açlığın üstüne dokuncalı olabileceğinden; iftardansa, sahurda tüketiyorum.
Sahurda en sık;
yiyorum. *Siyah Çay banko.
💙
💙🌸
Sürme peynirim olacak ve de meyve suyum 😅
Teşekkür ederim 🌸
💋❤️🍭💜🌼
Selam gadası 🙃
3-4 senedir evime doğru dürüst kola almıyorum. Ama iki gün önce canım acayip kola çekti. Gidip aldım arka arkaya 5-6 bardak içtim.
Oh yarasın be 🦁
Sağol guzum
Çay ve ekmek arası kaşarlı domatesli sandviç ile
şu an kaşarlı domatesli sandiviç gömüyorum dhdhd
Afieddd
Cevap
4Cevap
Kola olabilir
su veya çay kesinlikle. Sahurda şerbetli içecek icersem cok fazla susuyorum. Onun için çok şekerli içecekler tuketmiyorum
Kola içerim soğuk olucaksa
Birçok var en çok ayran içmeyi seviyorum içince içimi serinletiyor.
Su, çay, ekmek olmazsa olmazlarım
Çayla her daim..
Çay bence
Limonata
Çay ve peynir
çay bence.
Benim tercihim çay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?