
bakınca acıktım 😀
Tatlıcının önünden geçtiğinizde canınız ister mi?

bakınca acıktım 😀
Tatlıcının önünden geçtiğinizde canınız ister mi?
Fıstık dürüm ister kilosu 640 tl olmuş, az önce arkadaşım paylasti👇👇
4 dilim baklava 1 prsiyon yani 200 tl 😀 lezzet bakımından diyorsan güllüoglu derim zaten güllüoğlu bana cok yakın fabrikası yani burnumun dibinde diyebilirim.. ama bizim bütçemiz güllüoğlunu aşar 😀
640 tl … al başka yerden aldım dün 1 kilo..
Neden gidip 640 tl vereyim enayimiyim?
Tad olarak fark ediyor. Tercih meselesi tabii
Tatlıbak diye bi tatlıcı ve heryerde subesi var.. 250 tl kilosu.. bu arada attıgın görsel karaköydeki güllüoğlu herhalde.. orada kilosu pahalı olur , turistik bakımından
Olabilir
Hiç sevmem
Hayır canım istemiyor genelde. ama tatlı yemeği severim diyet yaptığım için sadece tatlı yemeyi i pek tercih etmiyorum yediğim zaman da zaten triliçe tatlısını seviyorum en çok

Cevap
11Cevap
Tatlıyı severim. O yüzden alırım evet. Keyifli akşamlar.
Sayende tatlıcıya gitmeye gerek kalmadı🙄
Canlı görünce daha çok acıkıyor bu görsel yine 🥹
Kes şunu ya 😂
Zaten orucumu açınca bir şey yiyemiyorum olmasada olur 😂
Son yarım saat kaldı dayan gülooo 😀 kebaplar, iskenderler. Lahmacunlar, hepsi kafamın üstünde geziyor şu an 😀
Allah seni kahretmesin 😂😂😂
Ben çok iyiyim şükür.
Sadece canım kahve istedi.
Canın çeksin şu an burma kadayıfın üstüne 3 top dondurma kim istemezki 😀
Künefe değilse istemez. Ama künefeyse 😱🤤🥺
Özellikle künefe mi olsun 🙄
Lütfen :)
Tamam 😇
Evet heleki sütlaç, güllaç, triliçe falan varsa dayanamam
Hiçbir şeye ve kimseye bakmadığım kadar anlamlı gözlerle bakabilirim o vitrinlere sjfj
pek değil şerbetli tatlılar olduğu için canım çekmiyor
Onu görmek için özellikle her gün önünden geçerim.."yiyosa gel de ye beni der gibi bakar " 😊
Karaköy Güllüoğlu benim çalıştığım yere çok yakın bir de bana sor
İster tabiki.. Birde çikolatalı falan görürsem almadan kesinlikle gelmem.. 😄
İster ama almadan geçerim. Her canımın istediği tatlıyı alsam yanmıştım. İradeliyimdir
Sadece künefe 😍
Şu yeşiller çok lezzetliler
Bizdee var 😂
Bünyem hiç iyi tepkiler vermiyor şu an.. 😃
😀
İstiyor 🥹
Ekmek kadayıfı, Künefe, Havuç Dilimli Baklava, Kadayıf Çok severim Ağzım Sulandı 🤤
Tatlı severim ve doğal olarak canim ceker.
Çikolatalı bir tatlı gördüysem ister😅
hayır tatlı ile yoktur fazla
Sütlü tatlılar ya da çikolatalı
Tiramisu trilece çeker
Yok hayir , görseldekileri hele hiç 😒😒
Fıstık sarma ( dolama ) diğerlerine bakmam bile
İstediğim oluyor
İstemez diyen bordo berelidir mdmdmd
Evet ister, özellikle baklava
Sadece lor tatlısı görürsem..
Evet ya bayılırım tatlılara
Evet ister her zaman 🙄😄
Uzun uzun bakıştıgımız tek şey onlar.
Canım ister ama almam dikkat ediyorum 😌
Ne görsem gözüm kalır
Künefe ve katmer dayanamıyorum tatlıya
İstemez aram iyi değil çünkü
Tatlıcının önünden geçmem
Lokma görürsem alırım
Evet bazen isteyebilir canım.
Fıstık sarma 🤩
İstemez
İster
Çeker
Hayırrr😀
İster
Pek değil
yiooo
Hayır çekmez
Evet ister
Tabikiiii
Evet bazen
Hemde köpek gibi
İsterse girip alırım
Nadiren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?