Bazen sürprizler olabiliyor.😀
Pırasa vb şeyleri yaparlarsa zorla bile yiyemem ama hiç denk gelmedim daha 😀😀
Bazen sürprizler olabiliyor.😀
Pırasa vb şeyleri yaparlarsa zorla bile yiyemem ama hiç denk gelmedim daha 😀😀
Beni iftara davet edenler bilir et tavuk yemiyorum ona göre bana özel yemek yaparlar.
Bende bana gelen misafirim ne yer yemez bilirim ona göre menü hazırlarım alternatif mezeler ara sicaklar yemekler yaparım.
Beni iftira davet eden yok zaten :D tutmadığım için ayrıca komşular ile de pek görüşmem genellikle. ama bir kişi beni davet ettiyse tabi ki de ayıp olmasın diye ben zorla yerdim sevmediğim bir yemek olursa. zaten sevmediğim yemek çok yok benim ama sakatat türü yemeklerden nefret diyorum gerçekten. bu yüzden de bunları yemezdim birde pırasa hiç sevmem aslında soslu olduğu zaman güzel de diğer türlü yemeği hiç sevmiyorum. gitmişken de şimdi yemek seçmek olmaz ayıp olur yani onlar o kadar çağırıyor sonuçta bende gitmişken sevmiyorsam bile elinize sağlık çok güzel olmuş bu yemeği de zaten çok severdim derim :D
Anladım 😀
Yok gibi 😄zorla yiyeceğim bir şey yok ya yemem ya yerim.
Kesinlikle mantar yemem, yoğurtlu çorbalar içmem.
Yoğurttan çorba mı okur yaaa 😄ayran olur cacık olur mantı olur fjgkg.
Birtek kaynanacığımın yaptığı yoğurt çorbasını içerim ben 😄
O da zıkkım iç diyip yapmıyor zaten djsnfn
Deme kız öyle asjdjd
Kıyamam kaynanacığıma fjfjg
Görümcem içsin 😄
Shajdj
Zorla hiç bir şey yemem ben 🙄
Hatır gönül de dinlemem, otursun onlar yesin madem 😅
Benimle aynı fikirde olduğunu biliyordum :D teşekkürler canım 😃🌸
Cevap
17Cevap
İftarda da pırasa yapmasınlar 😄 ben et yemiyorum ve tereyağlı yemekler
Çorba içsem hemen doyuyorum o yüzden pek sorun olmaz diyorum şeker 😀
Ben aşırı yemek seçen biri değilim ama temizliği ve lezzeti çok önemli. Fakat şırdan asla yemem.. :D Keyifli günler..
Pırasa nedir ya , görünce iştahım kesildi. :D Ben yemem çorba içerim kalkıp dışarıda kokoreç yerim. :D
Ne sevdiğimi sorsan cevap vermek daha kolay olurdu 😃
Bırokoli çorbası ve bamya yemeği Allah'ım affetsin tadına bile bakmak istemiyorum..
Yani patlıcan varsa zorlanırım ama yerim. Kabağı yarıda bırakırım. Bamya yiyeceğime kendimi balkondan atarım daha iyi.
:D bana hiçbir güç bamya yedirtemez.
Et ve balık hem kokusundan rahatsızlık duyarım. Hem de tadları pek bana hitap etmiyor.
Balık, bamya, dediğin gibi pırasa , bakla filan bir de koyun tarzı et olabilir 😀
Lütfenn denk gelmesinn 😀koyun eti evet ya 🤦♀️
Bezelyeli ve karnabaharlı bsy
Ahahah
Sakatat ürün yoksa, gerisini bi şekilde yutarım. 😂
Hiç bişey bulamazsam salata yerim. Tatlı varsa onu da gömerim. 😀
Haşlanmış patlıcan yemekleri ve yağlı et yemekleri bana pek ilgi çekici gelmiyor. Bu tür yemekler olursa ben pek severek tüketemem
Taze fasulye sevmem pek onun dışında ne olursa tamamım
Enginar ya da kereviz yapılırsa daha gitmem o eve 🥺
Soğanlı yemekler yaparsa yemem ben çok az yerim zaten derim 😃
Sebze yemekleri yemem mesela ıspanak vs pırasa gibi
Sevmediğim hangi yemek önüme gelirse zorlamam direkt yemiyorum ben bunu der çekilirim sjs
Beni hiç kimse iftara davet etmez ki zaten hayatımda hiç iftara davet edilmedim
Kuru fasulye olabilir nefret ediyorum nası yiyorlar hayret ediyorum
Eğer pırasa yemezsem ev sahibinin öleceğini bilsem bile yine yemem.
Öyle bir ihtimal yok özel yemek yapmak zorunda
Etli yemekleri zorla tadarim ama yiyemem
Ispanaklı herhangi bir yemek ya da sakatat
Seve seve yerim her şeyi ben
Koyun eti
Tereyağı ile yapılan tüm yemekler yersem kusarım🤮🤮
Kelle paca balik filan
Fasülye pırasa bamya
Sakatat işkembe vs oturamam bile sofraya
Beğendi
Mesela resimdeki 😃
Bakla 🫘 🙄
Kuru fasulye yemem.
Pırasa ıspanak gibi şeyler sevmem
Balık hiç sevmem ben
Kadin budu köfte
Sanırım pırasa bende
Sebze yemekleri.
kereviz
Bezelye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?