Bölüm başkanı kafede sınıfça buluşun diyo ama oruçluyum napmalıyım?

kafede buluşalım/ buluşun diyo hani bi amaç da yok muhtemelen kendisi gelmiycek sınıfça bizi buluşturucak, e zaten haftaya dersler başlıycakmış yüz yüze niye kafeye hiç bi şey yiyip içmemek için gideyim offf

yakın arkadaşlarım da oruçlu diğerleri değil mal gibi durucaz orada (20 kişi gezmekten nefret ediyorum ordu gibi) ve buluşma yeri de uzak

Bölüm başkanı kafede sınıfça buluşun diyo ama oruçluyum napmalıyım?
Cevapla