20 rekatı kılabilecek gücüm yok, internette ise 8 rekat kılınabilir yazıyor ancak nasıl kılınacak bulamadım.
İlk defa teravih namazı kılacağım bu yüzden hata yapmak istemiyorum🥲
20 rekatı kılabilecek gücüm yok, internette ise 8 rekat kılınabilir yazıyor ancak nasıl kılınacak bulamadım.
İlk defa teravih namazı kılacağım bu yüzden hata yapmak istemiyorum🥲
İsterseniz ikişer, isterseniz dörder rekat kılabilirsiniz.
Eğer dört rekat kılacaksanız, iki rekatı kıldıktan sonra otururken, ettehiyyatü, salli ve barik dualarını, 3. rekata kalktığınızda sübhaneke duası ile başlamayı unutmayın.🌿
Play storeda namaz öğreniyorum diye bir uygulama var indir bütün namazları öğretiyor sen bildiğin duaları seciyorsun ona göre namazı öğretiyor ben namaz kılmaya baslarken bilmedigim icin onu açip oyle namaz kiliyordum cok guzel bir uygulama
Teşekkür ederim😘💕
Öğle namazının ilk sünnetinin kılınışı şeklinde kılabiliyorsun bunu 2 sefer yaptığında 8 rekat tamamlanmış oluyor.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?