Regl olup oruç tutamadığım zamanları sınıftaki erkekler bilse garip mi olur?

geçen sene sadece ben tutuyodum bi çocuk her gün gelip bugun tutuyo musun diye soruyodu ben de tutmadığım günler söylüyodum çünkü ona göre sınıfta yemek yiyo falan ama utanıyodum biraz da niye bilsin ki benim regl günümü,

şimdi üni arkadaşlarım soruyo sizce söyliyim mi tutmadığım günleri kızlar tutmuyo bizle yemeğe gel tutmadığında diyolar

regl utanılıcak bişey değil ama yine de bilmelerine gerek oldugunu da düşünmüyorum

Regl olup oruç tutamadığım zamanları sınıftaki erkekler bilse garip mi olur?
Cevapla