Olabilecegince durust bir sekilde duygularımı aktarmak istiyorum objektif bir sekilde
Ben cok dindar biri degilim sadece bir oruc tutma aktiviyesi o bile cok degil ailemde oyle cok dindar insanlar degiller bi belki annem arada Kur an okur namazini kilar benim gibide oruc tutar bir o yani
Oncelikle ben bunu yargilayacak kisi ben degilim tabikide kimin tutup tutmadigina beni alakadar etmez ama
Icimdeki dusunme durtusunede engel olamıyorum kiskaniyormuyum tutmayanalari emin degilim sanki her kes musluman veya dindar olmak zorundaymis gibi
Tutmayan kisilere içimden sinirleniyorum kiskaniyormuyum nedenini bilmiyorum cunku oruc aktivitesini sevmeyerek yapiyorum sirf gunahtan korktugumdan dolayi aslında ama nedeni yok yani bu duygumdan utaniyorum neden bilmiyorum ne yapabilirim
Kisaca ramazanda oruc tutmayanlara kiziyor sinir kapiyorum ama nedenini bilmiyorum ailemde dddigim gibi asla zorlayan tiplerde degil hani baski olsa anlayacagim babam hastaligindan tutmayan biri zaten bir ailemde annem tutar o da dedigim gibi malum gunler harici gerisinide tutmaz
Bu duygunun neden kaynaklanıyor ve nasi engelleye bilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer