Ramazanda sürekli tutup tutmayanları anlamaya calisma takintim var ne yapabilirim (duzgunce hepsini okursaniz durumumu anlarsiniz)?

Olabilecegince durust bir sekilde duygularımı aktarmak istiyorum objektif bir sekilde

Ben cok dindar biri degilim sadece bir oruc tutma aktiviyesi o bile cok degil ailemde oyle cok dindar insanlar degiller bi belki annem arada Kur an okur namazini kilar benim gibide oruc tutar bir o yani

Oncelikle ben bunu yargilayacak kisi ben degilim tabikide kimin tutup tutmadigina beni alakadar etmez ama

Icimdeki dusunme durtusunede engel olamıyorum kiskaniyormuyum tutmayanalari emin degilim sanki her kes musluman veya dindar olmak zorundaymis gibi

Tutmayan kisilere içimden sinirleniyorum kiskaniyormuyum nedenini bilmiyorum cunku oruc aktivitesini sevmeyerek yapiyorum sirf gunahtan korktugumdan dolayi aslında ama nedeni yok yani bu duygumdan utaniyorum neden bilmiyorum ne yapabilirim

Kisaca ramazanda oruc tutmayanlara kiziyor sinir kapiyorum ama nedenini bilmiyorum ailemde dddigim gibi asla zorlayan tiplerde degil hani baski olsa anlayacagim babam hastaligindan tutmayan biri zaten bir ailemde annem tutar o da dedigim gibi malum gunler harici gerisinide tutmaz

Bu duygunun neden kaynaklanıyor ve nasi engelleye bilirim

Ramazanda sürekli tutup tutmayanları anlamaya calisma takintim var ne yapabilirim (duzgunce hepsini okursaniz durumumu anlarsiniz)?
Cevapla