Ramazan ayını çok severim, ne pişersem diye akşama kadar düşünürsün akşam olup ezan okunduğunda sofralar öyle güzel öyle bereketli olur ki içtiğim suyun tadı bile bir başka 😊
Sizdede öyle oluyor mu?🤔
Ramazan ayını çok severim, ne pişersem diye akşama kadar düşünürsün akşam olup ezan okunduğunda sofralar öyle güzel öyle bereketli olur ki içtiğim suyun tadı bile bir başka 😊
Sizdede öyle oluyor mu?🤔
Rabbim sağlık verdiği sürece ibadetlerimizi yerine getireceğiz inşallah ❤️
Allah kabul etsin
Aynen 🥰
Dimi ama ramazanın tadı hiç bi ayda yok 😊
Cevap
6Cevap
Elhamdülillah çok heyecanlıyım hoş geldi sefa geldi
İnşAllah sağlıkla tutarız Rabbim şimdiden kabul etsin.
Amin amin tek eksigim bu zamanda vakit geçirecek biri yok
Bol bol camiye gidersin ☺️
Bol bol cami kuran kitap okumak ve son 10 gün itikaf inşaellah
İnşAllah
Sen ne yapacaksın bir program yaptınmi
İşte bol bol ibadet le geçireceğim İnşAllah Kuran okuyup hatim yapacağım namaz öyle Allah kabul etsin
Amin Sana tavisye rmqzan ajandası al çok faydalı
Hımm olur alırım teşekkür ler 😊
Rica ederim
Kurban Bayramını en içten dileklerimle kutlar, sağlık, başarı ve mutluluklar dilerim.
Hazırım
Güzel ilk günün iftar menüsü hakkında bi fikrin var mı 😉
Henüz düşünmedim
Yarın akşam sahura kalkmicaz mi
Evet
Evet yarın kalkacağız ben bugünle birlikte iki gün kaldı demek istedim sizi yanılttıysam özür dilerim
Estağfurullah :)
Ben dayanamıyorum tutamayacacağım
🤷nediyim
Bişey demene gerek yok hanımefendi, çok halsiz bitkin yorgun hissediyorum, üstelik zayıfım bünye kaldırmıyor çalıştığım ortam sıcak
Yok bi şey demedim zaten hem sağlığın yerinde değilse zorla tutacak değilsiniz ki Allah yardımcınız olsun 😊
Sağlığım yerinde çok şükür teşekkür ederim 💐
Rica ederim 😊
Hazırız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar