Siz de simitçilerin saatlerce bağırışlarına sinir oluyor musunuz? Bütün sene bağırmayan simitçiler ramazan geldi mi noluyosa böğüre böğüre gezmeye başlıyorlar. Abi anladık sabah herkes oruç anca akşam simit satabiliyosun da, bağırınca simit almıyor ki insanlar, simitçi görünce alıyorlar. Her gün aynı şey bir de etütteyim deneme çözüyorum, etüdün dibinden böğüre böğüre geçiyor, aynı yerlerde aralıksız yirmi dakika bağırır mı bir insan ya? Tenha yerlere gidiyorlar bas bas bağırıyorlar. Herkes köşesine çekilmiş zaten kim gelip simit alacak, git çarşıda sat orada böğür. Hastası olan oluyor, uyuyan oluyor, çalışan oluyor, nasıl bir saygısızlık bu? Çıkıp adamla kavga edesim geliyor yeminle.
Hiç tahammül edemem.
Farkında bile olmam.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer