Açlığı gerçekten daha iyi anlıyorum. Sinirlerimi daha iyi kontrol ediyorum. Başkalarına karşı saygımı daha düzgün kuruyorum. Daha anlayışlı, daha düşünceli daha sakin oluyorum.
Yokluğun ne demek olduğunu daha iyi anlıyorum, uzun saatler aç susuz kalıp sıradan gelen şeylerin aslında ne kadar büyük nimetler olduğunu daha iyi kavrıyorum, yardımlaşmanın, dayanışmanın, paylaşmanın tadını daha iyi anlıyorum