Bazen hayatımızda ki insanların ömürleri kısa olabiliyor.
Bakalım bu konuda istikrarlı olanlar var mı?
Bakalım bu konuda istikrarlı olanlar var mı?

Bu konuda istikrarlıyım, sahura kadar uyurum. Uyku benim için vazgeçilmez. Uykusuz olunca gergin oluyorum, çekilmez oluyorum.
Cevap
22Cevap
Geçen sahurda bizimkiler vardı bu sahurda da varlar
Geçen sene soloydum bu sene duoyum :D
Hayır. Ama ben geçen sene sahura kadar kimseyle konuşmamışım galiba :D kim olduğunu bile hatırlamıyorum konuştuysam 🥲
Hiç hatırlamıyorum valla
Bu ramazan uykuya doyamıycam gibi pat diye gidiyorum..
Geçen yılı düşündüm ama sahura kadar öyle konuştuğum kimse olmadı. 😃 Bu yıl da aynı durum. İstikrar abidesi gibiyim. 😃
Evet konuşuyorduk o 1 ayı birlikte geçirdik sahur iftara yakın zamanlarda.. merakta etmiyorum değilde ama o istedi böyle olmasını
Geçen sene sahura kadar konuştuğum biri yoktu. Kafama esince yazdığım biri vardı, o da aynı şekilde bana kafası esince yazardı.
Geçen sene öyle biri yoktu bu sene de yok bu da bir istikrar
Kimse yoktu geçen sene. iyi sahurlar ablacığım.
Geçen sene sahura kadar konuştuğum biri yoktu, bu sene de yok.
Kimseyle sahura kadar konuşmadım ki, öyle biri olmadı hiç.
konusmuyoruz hatta ondan nefret ediyorum allaha yakin bana uzak
Önceki senelerde sahuru birlikte yapıyorduk telefonda..
O orucu bıraktı ben sahuru.
Geçen sene sahura kadar görüştüğüm kişi yok, görüşmüyoruz.
Geçen sene sahura kadar kimseyle görüşmüyormuşum önvhfj
Hayır hiçbir zaman sahura kadar konustuğum biri olmadı ne bu sene ne önceki senler
Evet hala görüşüyoruz ama artık sahura kadar oturmuyorum ve sanırım kendileri de uyuyor.
Geçen sene sahura kadar konuştuğum biri yok. Yoğun tempoda dil eğitimi görüyordum
Evettt 🤗 ama artık sevgilim değil baska bir şeyim jsjsk
Geçen sene yoktu bu yıl var ama çok yorgun oluyor kıyamam ona
Cok ozledim o günleri. Hayir o yok artik. Olamaz da.
@kumsalnhr evet imkansiz o beni istemedi bende sevmedigim biriyle evlenerek hergun zulme mahkum oldum
Görüşmüyorum ve zaten öyle biri de yoktu 😃
Sahura kadar oturmayın biraz başınız dinlensin. Yarında uykulu uykulu daha sinirli olursunuz
Geçen sene sahura konustugum kisiyle Şu an evliyim ve beraber sahura kalkiyoruz 🤗😂
Bende
Geçen seneyi hatırlamıyorum ki
Kimseyle konuşmadım sahura kadar ne işim var
Geçen sene sahura kadar kimse ile konuşmuyor idim.
Hayır kiminle konuştuğumu bile hatırlayamıyorum..
Gecen sene yoktum burada.
Konuştuğum olmadı hiç
Ne yazıkki kestik ilişkiyi
Hayır görüşmüyorum...
Biz sahur yapmıyorduk ki onunla..
Hayır
geçen sene sahurda kimseyle konuşmuyordum ki :)
Şaka maka konuşmuyoruz
Hayır konuşmuyorum
Yalnız bir şey diyim mi sorun mükemmel olmuş jdjdj bayıldım çok güzel bir soru bdjdjd
Hayır 😁
Herkes gidiyor
Evlendik. :)
Hayir evlendi
Geçen seni kimse yoktu zaten bende burada yoktum😄
Hayır
Hayır :)
Yok yas
Öğle biri olmadı
Evet sevgiliyiz.
Hayır
Hayir
Hayır
Yesss
Hayir 😄😄😄
Hayır maalesef
malasef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?