Annemle kavgalıyiz yaptığı yemeği yesemmi diye düşünüyorum sizce?

Iftar açmam lazım
Ama bana yeme yaptığım yemeği gibi ağır sözler söyledi hem gurur yapıyorum hem yemeden nasıl olcak Almanya da yaşıyorum ve iftara az bise kaldı napsam
Çok fazla ağır konuştu
Evde kalmış flan saydi
Annemle kavgalıyiz yaptığı yemeği yesemmi diye düşünüyorum sizce?
Cevapla