Iftar açmam lazım
Ama bana yeme yaptığım yemeği gibi ağır sözler söyledi hem gurur yapıyorum hem yemeden nasıl olcak Almanya da yaşıyorum ve iftara az bise kaldı napsam
Çok fazla ağır konuştu
Evde kalmış flan saydi
Ama bana yeme yaptığım yemeği gibi ağır sözler söyledi hem gurur yapıyorum hem yemeden nasıl olcak Almanya da yaşıyorum ve iftara az bise kaldı napsam
Çok fazla ağır konuştu
Evde kalmış flan saydi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aaaaa çok ayıppp. Her kiz anne arasinda zaman zman ufak buyuk sekilde tartismalar olur. Tabikide annenizle ayni sofraya oturup orucunuzu birlikde acmalisiniz. Hem kendinizin hemde anneciginizin şu mubarek gunlerde piskolojisini kotu etkilemenize gerek yok. Kaldiki annlerimiz ne yaparsalar yapsinlar biz onlarin en dgerli varliklariyiz. Anneciginizin kizginlikla soylemis oldugu sozleri cokda dikkate alarak anne kiz iliskinizi etkilemesine izin vermeyin
Kendin bir şeyler hazırla ye bu yaşta hala ona mı muhtaçsın?
Mutfağa girmek istemiyorum.
Odamdayim hep.
Evde kalmis demek siradan anne sozleri aldirma. Yasin kac ki
Aldırmıyorum da çok incitiyor çok.
Sinirlendiği zaman herseyi sayıyor yıllar önce olan şeyleri anlatıp söylenip duruyor.
Zorla mi evlendircek belliki begendigin cikmamis
Anneniz o sizin, gurur olmamalı.
Gidin yiyin, oruca hasar verir bu durumlar.
kendine ayriyeten hazırla odanda ye
Yeme dedi gurur yaptım
Yüzsüzlük olmaz mı
Ama aldığım tüm aylığı ona veriyorum ben
ne yüzsüzlüğü senin de hakkın var o zaman o yemeklerde. bir kere seni kendisi doğurdu bakmakla yükümlü..
Gelmişim 29 yaşına bide başıma kaldın diyor
Duş bile istediğim gibi alamıyorum o ödüyomus diye falan.. Aşırı kırgınım ya
çok ayıp ya nasıl annelik bu
Bende kötüyüm ona karşı ama aslında kötü olmak istemiyorum. Biraz tuhaf bi durum
canımm ya
Kendime geldim biraz.
Büyütmek istemiyorum.
Bende sakın kalmayı öğrenmem lazım
aynen canım iyi yaptın