👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 1 satır dolusu alkışı hak eden bir soru 🔥 Ben adanadayim ancak farabi ile hataya memleketime döndüm. Pazartesi hatayda devam edicem birtane akrabam aç mısın demedi! Bir tanesi bir ihtiyacın var mı demedi ancak 2 gündür kaç kişi oruç tutacakmisin diye sordu hatırlamıyorum!
Tutup tutmamak insanların bileceği bir iştir. Yarın öldüğü zaman cezasını tutmayan çekecektir. O yüzden kimseye neden oruç tutmuyorsun demiyorum. Çünkü herkesin aklı fikri var.
Zeka, insaf ve vijdanları o kadar olduğu için, ama kendilerine sorsan iç huzurlarında çok rahattırlar. Ben insana oruçmusun diye sorulmasını ayıp olarak görüyorum.