Arkadaşım, akşam iftara gelmek istiyor. Korona varken insanları geri çevirmek kabalık olmaz değil mi?

Çok özledik arkadaşlarla toplaşıp yemek yemeyi. Akşam yemekleri sessiz ve hüzünlü geçiyor. Arkadaşımla aynı sitede oturuyoruz, çok yakınız. Bu yüzden akşam iftara gelmek istedi. Bu koronada geri çevirmek kabalık olmaz değil mi?
Arkadaşım, akşam iftara gelmek istiyor. Korona varken insanları geri çevirmek kabalık olmaz değil mi?
kabalık olmaz, gelmemesini söyle.
kabalık olur, gelsin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşım, akşam iftara gelmek istiyor. Korona varken insanları geri çevirmek kabalık olmaz değil mi?
Cevapla