Çok özledik arkadaşlarla toplaşıp yemek yemeyi. Akşam yemekleri sessiz ve hüzünlü geçiyor. Arkadaşımla aynı sitede oturuyoruz, çok yakınız. Bu yüzden akşam iftara gelmek istedi. Bu koronada geri çevirmek kabalık olmaz değil mi?
kabalık olmaz, gelmemesini söyle.
kabalık olur, gelsin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arkadaşım, akşam iftara gelmek istiyor. Korona varken insanları geri çevirmek kabalık olmaz değil mi?
İftar sofrasında bereket vardır emin ol sofrada virüs vs bulasmaz bereketi senı de arkadasını da korur. Buna inanıp davet etmelisin. Niyetin ne ise ona uymalısın Yaratan size kolaylık sağlayacaktır.Çağır gelsin :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
saçmalık teyzemlerde gelmek istiyo biz reddediyoruz bişey diyemiyolar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Teklif etmesi kabalık asıl. Düşüncesizce bir hareket. Elbette reddedeceksin. Nasıl algıladığı da onun sorunu.
Kabalıksa kabalık olsun. Babamın oğlunu davet etmem bu durum varken. Gönül koyan da varsın koysun böyle bir dönemde.
Kabalık olmaz tabi ki. Ama dışarıda bahçede zaten sık sık görüşüyorsanız olabilir 🤔
Hiç kabalık olmaz çünkü sağlık her şeyden önemli. Nazikçe açıklarsan anlayışla karşılar zaten.
İftar sofrasında bereket vardır emin ol sofrada virüs vs bulasmaz bereketi senı de arkadasını da korur. Buna inanıp davet etmelisin. Niyetin ne ise ona uymalısın Yaratan size kolaylık sağlayacaktır.Çağır gelsin :D
saçmalık teyzemlerde gelmek istiyo biz reddediyoruz bişey diyemiyolar
Kabalık olmaz tabi ki ama arkadaşının biraz düşünceli olabilirdi...
Niye kabalık olsun ki gayet anlayışla karşılanacak bir şey sonuçta herşey ortada
Çok yakınsanız ve arkadaşının da koronaya karşı tedbirli olduğunu düşünüyorsan kabul edebilirsin
Bu zamanda ne iftarı yaa gitsin evinde yesin
Yasak var ne iftara gitmesi kabalık olmaz
hiç bir şey sağlıktan önemli değil.
Gelmesin ya korona var
Gelmek istemesi hata
riske girme
Hayır olmaz
Kabalık olmaz
bence olmaz. onların düşünüp gelmemesi lazım
Olmaz korona var
bence olabilir😁😍
Gelmesin