Dede - nine gibi büyüklerimizin çocuklara harclık vermesi , evlerinden şekerleri eksik etmemeleri duygulandırıyor beni. Artık azalsa da ev baklavaları ve uzun zamandır görüşemedigimiz yakınlarla bayramlasmak bayram denince aklıma gelen.
Mahallenin küçüklerine harçlık vermek çikolata şeker kolonya ikram etmek başlarını okşamak büyüklerin elini öpmek şakadan onlardan harçlık istemek 😊👍 Bu sitede sevilmesem de mahallem de sevilir sayılırım çok şükür. Herkes kadınlar gibi kalpsiz değil çok şükür.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
Hepsii güzel hepsi ya ne kısası alla alla
Hepsi, kısaca aile saadeti.
Kalabalık ailelerin buluşması
Tatlı ve kola mide bozukluğu 😁😆
Bayram şekeri kesinlikle şeker komasına sokuyor
bayram temizliği ya :D olmassa olmazımız
Koskoca bir aileye sahip olmak ve o sıcak ortammm
Bayram temizligi 😒😒😒😒😒
Bayram bana bayram gibi gelmiyor =( Allah kimseyi bayramda mezara sarıldırtmasın.
Yediğim baklavalar gelir aklma. Hatta catalla prova yapardik aksamdan
Bayram temizliği 😑😑 bitmiyecek gibi
AHH nerede o eski bayramlar..
Dede - nine gibi büyüklerimizin çocuklara harclık vermesi , evlerinden şekerleri eksik etmemeleri duygulandırıyor beni. Artık azalsa da ev baklavaları ve uzun zamandır görüşemedigimiz yakınlarla bayramlasmak bayram denince aklıma gelen.
Bayramlar keşke eskisi gibi olsa dimi arkadaşlar 🤔
Asla bitmeyecek gibi duran bayram temizliği
Bayramlar artık benim için sıradan bir gün
Bayram temizliği var yine
hiç bitmeyen gelenek :)
@pınarrr353 evet
@Aydan65 bizim evde aynı
@Aydan65 mesaj atsana
sevgilim olmadıktan sonra bir bayram tatilide yapayanlız geçecek, kema sunal filmleri eşliginde
Bayram namazı sonrası büyüklerin ellerini öpüp sohbet etmek ❤️😍😘
money money moneyyyyyyyyy
Bayramın en güzel tarafi harçlık sjxjx
Kahkahanın eksik olmadığı aile sofrası
çalışıçalak bir bayram daha
Sene de birde olsa Tüm Aile ve akrabalarla görüşüp kaynaşma olduğu güzel bir gelenek
Bayram kıyafetleri tabiki de
Bayram harçlığı almak güzel olur... ama ondan önceki temizlik öldürür
Aile ile geçen bayramlaşmalar
şeker tadında bayramları özledik
Eski bayramlar gibi değil 😒
Benim için her gün bayram :))
Uyumak birde kaymaklı ekmek kadayıfı 🙃
Bayramlık kıyafet, kolonya kokuları, şekerlemeler, kalabalık vs. :)
Sadece sevdiklerim ve sevdiğim şekerler+tv 😀
misafire çikolata vermeyi unuttuk...🤐 şşşş
Bayram temizliği tabi. 👍
Aile ve sevdikleri birlikte doku doku bir bayram..
Samimiyet ve içten Bayram tebrikleri...
Birlik beraberlik ziyaretler, muhabbet..
Artık iş güç hayatından bıkıp tatil yapmak unutulmaz oluyor
Yeter ptt. Bırak peşimi. Bana bildirim yapma. Fena olur sonra
Mahallenin küçüklerine harçlık vermek çikolata şeker kolonya ikram etmek başlarını okşamak büyüklerin elini öpmek şakadan onlardan harçlık istemek 😊👍 Bu sitede sevilmesem de mahallem de sevilir sayılırım çok şükür. Herkes kadınlar gibi kalpsiz değil çok şükür.
Temizlik lanet olsun dostum orayı daha yeni sildim
bayram ziyaretleri büyüklerimizi sevdiklerimizi
Bayram harçlığı😂😂 kesinlikle
Unutulan küslükler ve temize çekilen dostluklar.
Kahkahanın eksik olmadığı aile sofrası her zaman nasip olmaz.
El öpmek, akraba ziyaretleri
bayramı unutulmaz kılan şey tarihidir.
Bayramda uzakta olup sevdiklerini görememek😔
Değer verdiğim insanlar ile bir arada olmak bayramı bayram yapıyor.
Ailelerin bir araya gelmesi.
Aile ortamı çocukların sevincleri
Sevinç huzur mutluluk aileler ile bir arada
Aile sofrası tabikide cok keyiflii
Sıkıntıdan patlatan akraba ziyaretleri
Annemin bayram sabahı yaptığı börekler, sarmalar falan...
Ailelerin bir araya gelmesi
Provo sagada eptt seninle gurur duyuyor
Gülücüklerin eksik olmadığı aile soframız🌸
Harikasin eptt takipteyiz👏🏼