Eskiden komşu komşuyla bayramlaşırdı selam verirdi. Şimdi bu işler azaldı çünkü güven azaldı çünkü sevgi azaldı bu yüzden samimiyette yok. Tek geldik tek gitcez ama tek yaşamıyoruz bu hayatı. Eski bayramlar güzeldi şimdikiler iç açıcı değil gelecek zaman güzel olur inşallah ne diyim.
Tabikide çocukluğumda ki bayramlar 🙄 ev ev gezip para ve şeker toplardım her bayram. Bayramlıklarımı bayram gelene kadar tüm konu komşuya gösterirdim. Bayram sabahı benim için çok güzel çok heyecanlı olurdu.
bayramı bayram tadında yaşabilmek lazım. bayram namazından sonra ailecek kahvaltı yapıp sonra kabristan ziyareti ardından büyükleri ziyaret ve sonunda sabah uykusuzluğundan dolayı bir köşede hafif uyuklamak. :D
Çok küçük yaşlardan beri çok cenaze gördüm. Ailemden birçok kişiyi kaybettim. Bayram demek benim için kabir ziyaretleri demek. Pek neşeli bir durum çağrıştırmıyor...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
baklava akraba ziyareti mutlu olmak seyehat
Çocukların yeni kıyafetleri
Bayram harçlığı diyorum 👾👻😂
Bayrami bayram yapan kendinden büyük akrabaları aramak gezmek ne bilim şeker yemek belkide :)
Eskiden komşu komşuyla bayramlaşırdı selam verirdi. Şimdi bu işler azaldı çünkü güven azaldı çünkü sevgi azaldı bu yüzden samimiyette yok. Tek geldik tek gitcez ama tek yaşamıyoruz bu hayatı. Eski bayramlar güzeldi şimdikiler iç açıcı değil gelecek zaman güzel olur inşallah ne diyim.
Metropollere, büyük şehirlere bayramlar tatil olmuşken mi?
Eski bayramlar nerde kaldi yaa
Benim için hiç bir onemi kalmadı eskisi gibi degil
ailelerin birlikte olması
Nerde o cocuklugumdakı eskı bayramlar
Harçlıklar ve o paralarla alınan abur cuburlar :D
Küçükken az şeker toplamadim ondan dolayı çikolata diyeceğim
Şeker çikolata baklava tabi ki 😀
Her gittiğimiz evde yiyoruz
Güxel bence elinize sağlık
bayram temizliği olmazsa olmazımız
hep beraber ailemmle aynı sofraya oturmak konusmak yemk içmek güzel olur)
Çünkü genelde bayramarda bu kadar kalabalık oluruz ve yemekler yeriz.
yemeek tabii ki özellikle sarmalar
Tabikide çocukluğumda ki bayramlar 🙄 ev ev gezip para ve şeker toplardım her bayram. Bayramlıklarımı bayram gelene kadar tüm konu komşuya gösterirdim. Bayram sabahı benim için çok güzel çok heyecanlı olurdu.
Asla bitmeyecek gibi duran bayram temizliği
Bitmeyen temizlik yapmışlar
Aile, her şeydir. Aile, her şeydir.
Toplanan paralar :) Nerede o eski bayramlar
Eş dostla aile sofrası en güzeli bence
Temizlik of hiç sevmiyorum
Asla bitmeyecek gibi duran bayram temizliği
Evlerdeki bayram temizliği kıyamete kadar sürecek sanıyorum.
Sadece bizde var zannediyordum😂
@Prensessinkizi Tüm ülke temizlik yapıyoruz. Millet çamaşır suyu çeke çeke keş oldu.
Oh oh ciğerlerimiz tertemiz oldu 😂😂
@Prensessinkizi Kafa da başka ama 😂😂😂
O kadar çamaşır suyunu sende kokla görürsün kafayı 😂😂
@Prensessinkizi Yok ben almiyim. Bu kadar sarhoş içinde bir ayık kafayla şart 😂😂
Şiştt annem duymasın duyarsa ayık olduğunu dolapları sildirir çamaşır suyuyla😂😂🤫
topladigim paralar ahsyaba 😂
TABİKİ HANEYE GELECEK OLAN PARA :d
temezlık cok zor kahkaha atmak ne guzel
Kahkahanin eksik olmadığı aile sofrası 😋😋😍😍😍
Iyiya güzel miş bayanı guzel
çikolata çikolata çikolata bitmesin hiç 😁😁
Ailemle beraber olmak ve beraber yemek yemek kahkalalarla.
O zaman özel oldukları için
Kahkahanın eksik olmadığı aile sofrası 🙏
bayram sekeri tabiki en güzel yanı
Çikolata şeker olayı bayramlarda daha bir başka 😊
hep derim eski bayramlar çok güzeldi be
bol kahkahalı aile sofraları :)
Bayramda alınan kıyafetin verdiği mutluluk başka 😊
Nerede eski bayramlar çocukluğumu özledim
bayramı bayram tadında yaşabilmek lazım. bayram namazından sonra ailecek kahvaltı yapıp sonra kabristan ziyareti ardından büyükleri ziyaret ve sonunda sabah uykusuzluğundan dolayı bir köşede hafif uyuklamak. :D
Uzaklardaki akraba aile bireyleriyle beraberlik
Namazdan geldikten sorna hazır olan sofra
Ailemizde sevgi dolu bol kahkaha lı bir gun geçirmek
Tatiliiiiii bekluyiruzzzz
bayrammı kaldı tatili için bekliyoruz :D
Ahh o temizlik.. gereksiz bir detay. Nasıl olsa het zaman temizlik yapıyoruz
Çikolata ya. Çok severim. Off
bayramlıklar, bayram şekerleri ve de harçlık. gerçi bayram harçlığı almayı özledim :D
Geceden bayramlıkları koltuklara serip sabah heyecanlı şekilde giymek
Güxel bence eline sağlık faydalı bir bilgi
Para toplamak unutulmazlardandir bence
Bayram harcligi valla skshsg
Büyüklerin elini öpmek ve yeğenlerime harçlık vermek
Kahkahaların yükseldiği aile sofrası tabiiki:)
Ailenin dahil olduğu her şey güzel ve unutulmaz.
Çok küçük yaşlardan beri çok cenaze gördüm. Ailemden birçok kişiyi kaybettim. Bayram demek benim için kabir ziyaretleri demek. Pek neşeli bir durum çağrıştırmıyor...
Bayram iyi güzel de babamla bayramlaşmayi özledim kac sene olmuş o bu dünyada olsaydı da benim şuanki sahip olduklarım olmalaydi